Gå til innhold

Da er jeg desverre tilbake hit etter 1 ukes glede :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal visst ike få det til med det første :( I dag begynte jeg å blø og nå blør jeg som ved mensen...så da er det over og ut for denne gang. Var bare 5 uker på vei, så heldigvis skjedde det nå å ikke om enda 1 mnd liksom, men det er forferdelig trist likevel...utrolig hvor mye man rekker å glede seg og planlegge på 1 uke.

Så nå var det tredje aborten min...rikitgnok kun to av dem rett etter hverandre, men likevel. Lurer på om vi kan få det til igjen eller om det bare skal fortsette sånn som dette? Dritt altså :(

Men da får jeg oppleve den spennende tiden med prøving igjen da...og forhåpentligvis den herlige gleden når det lyser *gravid* mot meg av testen igjen - en eller anna gang?!!! Å jeg får henge litt lengre med dere herlige jenter på BliGravid ;)

KLem fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neei, uff så trist! Hva er det som skjer?? Håper du holder motet oppe, og at du snart er gravid igjen.. Lykke lykke til.

Skrevet

Jeg begynte å blø i dag...og blør såpass mye som ved de første dagene i mensen :( Dessuten har jeg enda ikke hatt ordentlig ømme pupper...å det får jeg alltid når jeg er gravid. Så det er nok ikke håp engang, selv om blødninger ikke nødvendigvis betyr at noe er galt. Med meg tror jeg ganske sikkert det er over for denne gang.

Takk for omtanken, Mumin :)

Skrevet

Så utrolig kjedelig, og trist. Har du spurt lege hvorfor du har beg å miste? Siden dere har to barn fra før mener jeg. Som sagt, ønsker deg lykke til videre!

Skrevet

Så utolig trasig :( Jeg sender deg mange klemmer. Man rekker å glede seg fort når testen blir positiv. jeg krysser fingrene for at dere slipper å vente så lenge neste gang.

Stooooore klemmer fra

Skrevet

huff og tytty... ikke noe morro å høre nei!!! :(

Som du sier så er d jo bra at du "bare" er 5 uker på vei og ikke lengre uti svangerskapet...

Håper på ny lykke snart med en spire som klorer seg fast i 9 mnd!!

Masse klemmer sendes deg!!

Skrevet

Sender deg tanker og klemmer, livet er bare så urettferdig noen ganger....

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...