Gå til innhold

kan noen svare ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

de sistre 2 dagene har jeg hatt "små blødninger" har ikke vært mer en noen dråper i bindet... har også hatt en del stikkende smerte der nede.... noen andre som har det slik? har også en god del kynnere og murringer i ryggen, noe som jeg har hatt siden rundt uker 22 ( er 36 uker i morgen ) ringte føden på lørdag, men de sa at jeg ikke trengte å bekymre meg,men det er jo lettere sagt en gjort... å vertfall nå når kynnerene blir vondere en de noen gang har vert..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være tegningsblødning da, det er helt normalt før en fødsel :) Så da kan det hende du ikke har lang tid igjen? Kan jo også være spor fra slimproppen, den kan jo gå når som helst :) Du må kreve undersøkelse om du ikke føler deg trygg!

Lykke til!

Skrevet

Er det friskt blod liksom? helt rent blod?eller er det slimete med blod?

Erlig talt, er helt sikkert ikke noe å bekymre seg for som dem sier, men du skal da for pokker få en undersøkelse om du er bekymret, slik at du kan slappe av!!!

Skrevet

var ikke noe slim.. bare 3- 4 røde prikker, litt sånn mens farget... de ville ikke ta meg inn for sjekk, med mindre kynnerene ble regelmessige.. kan ikke huske at jeg hadde det sånn med nr 1.. blir rett å slett uggen i magen av å ikke vite, rett å slett... men føler meg dum som ringer dit "bare" for en sjekk liksom..

Skrevet

Jeg ville sett på blødning som et tegn på at fødselen var i gang, fordi det var slik dt var for meg sist. Men siden du ikke hadde det slik sist, og at riene ikke tar seg opp er det jo ikke så lett å vite.. skjøner at du er "bekymret" og vil få svar på hvorfor det blør. Greit å vite om fødselen er i gang eller om det bare modner seg eller lignende.. ikke vet jeg, men hadde det vært jeg i dine sko ville jeg ringt å bedd om en sjekk for å roe nervene.. :-)

Skrevet

vist ikke smertene har gitt seg til i morgen kommer jeg nok til å ringe..

Skrevet

Håper det er fødsel på gang! :-D Men ring føden om du er bekymra, så får du en sjekk :-)

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...