Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Jeg er litt usikker, så trenger noen tips. Jeg vurderer å være barnevakt i helgene, men vil være sikker får jeg annonserer. Jeg jobber 100 %, i en bhg. Har 2 barn, 4 1/2 år og 8 år (hun er annenhver uke til sin far). Samboeren jobber på sjøen. Jeg har som regel barn her på besøk hver helg, tantebarn, så energi til det har jeg, og barna mine elsker å ha andre barn på besøk. Så skal jeg ta steget å ta på meg dagmamma jobb, eller vente? Jeg trenger sårt pengene, da samboeren skal starte på skole til høsten og da vil vi ha mye mindre penger enn nå.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Kan du ikke prøve? si til de evt foreldrene som ønsker det at du ønsker å prøve det en stund før du vurderer om dette kan bli noe fast. (om det var det du lurte på)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 vist du har energi til det, så hvorfor ikke? er nok mange som trenger det hva med å være avlastningshjem? er jo så mange som trenger det, både bv saker og der det er sykdom i bildet. blir kansje ikke så mye penger av det? og det var jo det du var ute etter (ser det virker litt kritisk, er ikke det )
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har tidligere kontaktet bv ang dette, men ettersom jeg ikke er helt sikker, så synes jeg det blir "for dumt" å prøve ut også funker det ikke. Så jeg ønsker heller å prøve meg litt privat som barnevakt, å heller kontakte de om jeg ser at det funker bra. Men får vel bare hoppe i det, og prøve, å se om det funker. Og ettersom det stadig vekk er barn her, så er jeg jo vant med å ha masse barn irundt meg :-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå