Gå til innhold

Hvordan skal dere fortelle det til familien når tiden er inne?


*babydrøm87*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forteller det først til mamma. Hun har bursdag 18. juni, så hun skal få nyheten som en bursdagsgave; en t.skjorte (el. lignende) med et selvlaget trykk der det står:

jeg skal bli mormor i februar 2011!

Så blir det vel resten av familien i tur og orden, og noen venninner. For vi skal i bryllup i juni, så da må jeg nesten fortelle det. Det var jo litt dumt siden det blir så tidlig, men sånn får det bare være. Uansett så skal alle i familien som får en tittel (mormor, onkel, farmor osv.) skal få en t.skjorte der det står at de skal bli nettopp mormor, onkel farmor osv. :o)

 

Hvordan skal dere fortelle det?? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte, dersom vi får det til, å fortelle det via datteren vår. Bestille en t-skjorte eller genser til henne med påskriften "Jeg skal bli storesøster!", ta den på henne og se reaksjonene til folk! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det storebror som får beskjeden først, så tenkte jeg at han skulle få gleden av å ringe til øvrige familie og skryte over at han skal bli storebror :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker jeg tar med ultralydbilde og skriver ett lite personlig kort til hver av dem i familien! litt humor og mye søte ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag fortalt vår datter på 6 år at hun skal bli storesøster, vi er i uke 6+2. Noen vil kanskje si at det er for tidlig å fortelle dette allerede nå, men klarer ikke å la være å dele vår glede med andre. Vi er jo GRAVID :-) Jeg skal treffe min mor og mine to søstre senere i dag, har også tenkt til å dele den fantastiske nyheten med dem, gleder meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Vi tenkte å kjøpe body med trykk "storebror" eller " jeg skal bli storebror".

 

Noen som vet hvor de selger slike????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk trykket små bodyer med påskriften ; mors lille gull,tantes lille gull osv :) smart med t-sjorter til barna da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte det til mamma først. Greide ikke vente lengre enn til uke 8.... hehe. Hun liker å strikke, men blir aldri ferdig med det hun begynner på. Strikket 4 halve gensere til meg det siste året...:) Kjøpte garn til hun og spurte om hun kanskje ble ferdig med en liten genser eller noe til februar. Hun bare lo og gråt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn

Fortalte det til ene søstra mi allerede samme dag som testene var tatt, siden hun har mast på dette i 4 månder nå :) fortalte det til min mor og stefar da vi var på middag hos dem (vi regnet med at de allerede hadde gjettet seg til det, og det stemte jo)

Skal si det til min eldste søster 6 august, da hun kommer på overnattnings besøk, tenkte å bake kake, hvor det står "du blir tante", se reaksjonen hennes :) familien til samboeren skal få vite det rett etter 2 kontroll 18 august, da vi føler oss mer trygg på at dette går bra :) Min far får nok vite det på samme tids pungt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...