Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har sett så mange innlegg om biffgardiner her i det siste så jeg tenkte at jeg ville ta en tur på butikken når jeg først var i nærheten av et kjøpesenter og se om jeg kunne finne noen for jeg lurer jo på hva dette her er som alle snakker sånn om. Når jeg kom til butikken så spurte jeg om de hadde biffgardiner og da kikka de rart på meg så jeg spurte enda en gang og forklarte at jeg hadde hørt så mye om dem uten at noen hadde kunnet vise meg en link. Da begynte de å le av meg! De prøvde å skjule det men jeg så det og hørte det på stemmene deres at de lo og så sa de at jeg antakelig var i feil type butikk, og jeg ble så såret! Er det så dyre gardiner at de ikke har det i vanlige butikker eller må jeg kjøpe dem i utlandet? Jeg kunne tenkt meg å pusse opp huset og fornye stua og sånn så da tenkte jeg at det kanskje hadde vært fint å ha noen slike der men nå er jeg så skuffet og såra over hvordan de oppførte seg mot meg der :-((((
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Forsto du ikke hva jeg skrev? De var frekke og lo av meg på butikken når jeg skulle kjøpe meg nye gardiner :-(
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Ikke merkelig a t de lo av det da vett du;) Biffgardiner = store kjønnslepper.... Egentlig så går jeg ut i fra at du tuller, men det er jo så masse rare mennesker her inne på dette forumet, at det går jo aldri ann og være sikker..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 HÆÆÆÆ? Er det det? Oi da vil jeg ihvertfall ikke der flere ganger for nå tror de sikkert at jeg er pervers eller noe :-( Jeg er for dum til å klare noe som helst jeg.... :'(
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Det minner meg litt om den gangen vi lurte ei venninne til å dra på apoteket og spørre om de hadde farmasøyter på salg ) Både de ansatte og venninna ble dritsure gitt.. Hehe, er noen år siden da )
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #10 Skrevet 7. juni 2010 HA HA! Ikke så godt å vite kanskje... Ei dame skulle ha en VHS-kassett (dette var for lenge siden), og så gikk hun inn i butikken og spurte etter en HIV-kassett. Ble litt latter da...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #11 Skrevet 7. juni 2010 Eller han som skulle ha en LSD-TV, hihi:)
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 7. juni 2010 #12 Skrevet 7. juni 2010 LSD-TV ja... Høres spenstig ut. Aldri et kjedelig program å finne! =D
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #13 Skrevet 7. juni 2010 Hihi, en kompis av sambo spurte en gang en jente bak kassen på essoen om de hadde blinklysolje, "Vent litt, så skal jeg spørre sjefen..". Hun ble ganske flau stakkars..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #14 Skrevet 7. juni 2010 Når mannen min var liten ble han lurt inn i en kiosk for å kjøpe klitoris av noen eldre gutter. Han trodde det var en ny type is stakkar.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #15 Skrevet 7. juni 2010 Jeg jobba i en bar en stund, og der kom spørsmålet om Strawberry Battery (strawberry daiqiri) og Thousen Island Icedtea (Long Iceland iced tea) ganske ofte... Usj...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. juni 2010 #16 Skrevet 7. juni 2010 Hehehe.. Da jeg jobbet på polet i mine yngre dager var det ei som skulle ha en halv flaske Vikinglotto. Og en annen skulle ha en flaske Penis Ambon. Lol.
Tommage♀♂ Skrevet 7. juni 2010 #17 Skrevet 7. juni 2010 Jeg ble lurt av en kompis til å gå på Statoil for å kjøpe Vakuum. Yey..! Men sånn forøvrig så var dette et dårlig forsøk på en vits.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #18 Skrevet 7. juni 2010 Må bare legge til to ord til for å gjøre dette ekstra morsomt: FJERT og FIS!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå