Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Er det virkelig mødre som kaller pikebarna sine for det? "Skal mate Tøtta", "Tøtta har våkna" osv... Så ufattelig harry...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 så ufattelig harry å bry seg med det hehe...kjedelig liv sånn ellers?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Det er ganske vanlig å si her i Fredrikstad. Har aldri tenkt på det som harry. Synes "prinsessa" er mer harry...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 er nordlenning og har heller aldri reagert på tøtta. nå bruker jeg både prinsessa og tøtta. og snuppa, jåssjura, kråka, frøken, "randi" (hun heter ikke det, lang historie som jeg ikke skal gå inn på.. ) og maaaaaaaaaaaaaange flere ting som jeg ikke kommer på i farta
The Bad Gal Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Helt vanlig nordpå der jeg opprinnelig stammer fra ihvertfall. Hva får vi lov til å si da? Prinsessa? Engelen? Mor di!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Tøtta er mye bedre enn prinsessa, i alle fall.....Folk som omtaler ungene sine som prinsesser her inne, svarer jeg ikke på. Latterlig. I vår vennegjeng blir det kvinnelige kjønnsorgan humoristisk omtalt som "a Randi", så det ville jeg i alle fall ikke kalt datteren min :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Kommer sikkert ann på hva man er vant til å høre. Når jeg hører "Tøtta" tenker jeg på "Tøsa". Linker de to ordene, av en eller annen grunn. Ville nok heller kalt pikebarnet mitt for det hun egentlig heter, og ikke noe tøsete, sleskete harrygreier. Og ja, uttrykket er vanlig nordpå og i Østfold. Så raaart HI
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #9 Skrevet 7. juni 2010 hehehe må le av "a Randi" det har ingen samenheng med kjønsorganer vi kaller vår "randi" men kommer garantert til å tenke på det nå, blir nok en brå slutt på det ja hehe
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #10 Skrevet 7. juni 2010 bruker tøtta ofte når jeg omtaler jenter/damer generelt jeg da... skjønner ikke helt hvorfor folk bryr seg så innmari om hva folk kaller ungene sine, hadde de kalt stygge ting skulle jeg ha skjønt det men ord som tøtta, og prinsessa, det er da bare kjælenavn
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #11 Skrevet 7. juni 2010 Mange som er lei seg for at du, med ditt tydelige intellekt, ikke svarer på innleggene deres! Stort tap for menneskeheten:-D
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #12 Skrevet 7. juni 2010 Hi hi, var ikke meningen å ødelegge kallenavnet ditt, men jeg måtte bare fortelle det :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #13 Skrevet 7. juni 2010 Jeg reagerte fordi jeg synes Tøtta var stygt... Kunne like gjerne kalt ungen for Pusetøsa elns... Grøss. Hver sin smak, vet du HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå