Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Jeg var på besøk hos mine besteforeldre i går kveld, for å feire gullbryllupet deres. Så fortalte bestefaren min at han hadde kjørt på en liten spurv på vei hjem fra butikken i helgen. Fra jeg var liten av, så har bestefar fortalt meg at dette betyr død. Bestefar, er snill mot alt og alle. Han stoppet ved veikanten for å flytte denne lille spurven inn til siden, så ikke andre skulle kjøre over den også. I det han løfter den opp i hendene sine, så begynner den å flakse med vingene sine(tydeligvis bare fått et kraftig slag mot frontruten).. Idag ringte mamma meg på jobb, hun var på vei på sykehuset. Bestefar skulle ut å klippe gresset i formiddag, da bestemor ikke hadde hørt gressklipperen starte,hadde hun sett etter han i vinduet, da hadde han lagt på gresset. Ambulansen kom, og det viste seg at bestefar har hatt hjerneslag. Han lever, men er på operasjonsbordet pga blodpropp på hjernen. Fryktelig ekkelt, at han fortalte om denne lille spurven i går.. :/
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 krysser fingrene for at det går bra med bestefaren din! selv om jeg ikke helt skjønte hva det hadde med spurven å gjøre...?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Betyr det død hvis en spurv blir påskjørt av en bil? I de fleste tilfeller betyr det vel død for pippen ja.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 At det betyr at noen kommer til å dø dersom man kjører på en spurv, antageligvis... Masse god bedring til bestefaren din, håper han kommer seg gjennom dette!!
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Les innlegget en gang til da annie 19.35... Det står jo der at bestefaren har fortalt denne dama i mage år, at det å kjøre på en spurv, betyr død....
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 jeg er veldig overtroisk og skjønner fortsatt ikke helt. men det må jeg si synes at bestefaren din virker veldig varm og god utifra handlingen du beskriver! du er heldig som får oppleve det
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 ja nå skjønte jeg det 1937 går mellom her og barnerommet med en gutt som sliter med søvnen, så fikk ikke det med meg
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #10 Skrevet 7. juni 2010 Poenget er vel også at den ikke døde, den fløy ut av hendene hans. Og bestefaren fikk en hard smell, men er ikke død.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #11 Skrevet 7. juni 2010 Man kan lese inn mening i alle livets tilfeldigheter. For mange mennesker skaper det trygghet i tilværelsen at det er en sammenheng i universet. Det er menneskelig, men jeg har ingen tro på at det HI har opplevd betyr noe som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå