NostraStoria Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Dette er visst noe som følger med som nybakt mamma..noen som har tips til hvordan jeg kan dempe det litt? Ikke mørke ringer osv - så sminke hjelper ikke, hehe. De blir ekstra fremhevet når jeg smiler, da forsvinner nesten øynene....*argh* Vet jeg er sliten og trenger littegrann mer søvn - men kan ikke klage for nattesøvn har jeg, men litt tidlige morgener. Tips folkens? Regner med at jeg ikke er den eneste som er plaget med dette sånn plutselig.
tante grusom master of law Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Shiseido har en øyekrem som er fantastisk mot poser. Gjorde underverk på mine hovne øyne når pjokken var nyfødt i hvert fall. Husker ikke hva den het, men spør i ett parfymeri.
NostraStoria Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2010 Åh, takk! Løp og kjøp i morgen De har ikke noe på apoteket altså?
NostraStoria Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2010 Har hørt en ikke må finne på å smøre slikt under øynene pga veldig tynn og sårbar hud - dårlig tips fra Jan Thomas?
tante grusom master of law Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Husk at det skal være den som demper poser og ikke antirynkekremen.
tante grusom master of law Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Denne er det: http://www.esthetique.no/Merkeguide/Shiseido/730852530584/ Håper den fungerer like bra på deg:)
NostraStoria Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2010 Den fra Shiseido ja? Haha, var ennå opphengt i hemoroidekremen her..rynker passet dårlig inn der! Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå