Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant annonse med følgende tekst på finn.no :

"Housekeeper/Hjelp i huset Privat Oslo

31.05.2010 Housekeeper/ Hjelp i huset

Personlige tjeneste- og servicebr.

Have lodging for two(apartment with separate entrance ) need help in the house from one. We are looking for a person, with drivers licence, to help in the house 25-30 hrs. pr. week. We live at Skøyen in Oslo. Your salary will be between NOK 5-6000 pr.mnth, depending on the work we agree upon. "

Mitt spm er da.... Hvem i allverden jobber for en slik lønn!!?!

Snakk om ca 50,- pr time eller deromkring... Wow...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha... og når jeg så leser hele annonsen så står det i den norske oversettelsen at man i tillegg disponerer egen leilighet.. Da blir jo plutselig ting litt annerledes :-)

(psstt... kanskje det hadde vært lurt å sette det i den engelske teksten også... ) ;-)

Skrevet

Bedre enn å være dagmamma. Jeg får 200 dagen...samme sum for 15 år siden! Har hjulpet en nabo med barnepass. Men snakk om luselønn for mye arbeid. Babyen er 7mnd og jeg er helt låst. Kunne aldri vært dagmamma, synd for jeg elsker å passe småbarn. Men for en slik luselønn er det ikke verdt. Da jobber jeg heller i barnehage der en kan leve av inntekten!

Skrevet

Haha. Det står jo på engelsk også :-P

Gjest datatyven
Skrevet

Var det så lite? Hun kan fremleie den andre delen av leiigheten, ta noen kroner av en venninne eller kjæreste. Blir jo tilsvarende utbetalt som mange andre jobber. Er jo ikke unaturlig at det følger andre goder med, som gratis bredbånd varmtvann, strøm etc.

Det er ikke dårlig betalt. Går jo faktisk an å få betalt i annet enn penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...