Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 og hva mener dere med det? er det positiv eller virker det veldig horete?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har 2 forskjellige. Jeg synes ikke det er horete i det hele tatt. Jeg er selvfølgelig singel og det er de også. Jeg kunne heller valgt å ha one night stands, men da hadde jeg vel blitt sett på som horete. Ikke minst ville jeg følt meg som en.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Så heldig du er:) Jeg har en... hvordan kan man få to???
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 jeg hadde for noen år siden. var singel og det passet meg godt å ha en fast, i stedenfor forskjellige hver helg.. var jo veeeldig greit opplegg. vi møttes kun for sex, ellers holdt vi en lav profil. (var en fra jobben) ingen følelser innvolvert. gikk over av naturlige grunner. - jeg flyttet... lever nå i ett forhold og kunne aldri i livet ha tenkt meg noen på si. dette funket fint når man er singel
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Hehehe.. På samme måte som du har èn:) Mannfolk vil alltid ha sex. Spesielt når du forteller de at that's the only thing it is..Og om du etter første gangen sier at du "ringer han neste gang" på en humoristisk måte, så er det som regel bankers! Og vips så har du en knullekompis. Han ene er også en venn av meg, men han andre er kun for hygge etter bytur:p
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Jeg hadde også dette for noen år siden, men dette funket ikke så lenge da han fikk følelser for meg. Det var veldig fint så lenge det varte ;D
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Jeg har en grønn tøyfrosk. Men det er vel gjerne ikke helt det samme.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå