Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Ser det skrives en del her inne om utro mannfolk. Noen som har en formening om det er mer vanlig at menn er utro enn at kvinner er det? Jeg har intrykk av at kvinner klarer å holde kjeft om det, og dermed ikke blir avslørt, mens menn MÅ skryte av det til halve verden. Og dermed blir de avslørt. Og en annen ting. Er utroskap helt valig? Syns det florerer av utro menn og kvinner når jeg er på jobbreise, julebord og andre sammenkomster. Andre meninger?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Ja det er dessverre ganske vanlig, og jenter er ikke så veldig mye bedre. Men jenter er kanskje oftere utro følelsesmessig også, så det er vel egentlig nesten værre. Min erfaring er at julebord og andre jobbtilstelninger som inkluderer overnatting knapt forekommer uten at noen av de som er med er utro mot dem der hjemme. Jeg jobbet tidligere i et større firma hvor det nærmest var et utroskapspress på slike turer.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Tror ikke kvinner er noe bedre jeg heller, men er som hun over her sier ofte mer følelser involvert når en kvinne er det. For mange er det ett større bedrag en kun sexen.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Tror også at det er vanllig at kvinner er mer utro enn menn, men de tør ikke snakke om det da de er redd for å virke billig. Eller fordi det er tabu. Grunnen til det er at jeg tror at det fortsatt er fordommer av kvinner i dag som har sex partner eller har hatt mange sex partner skal virke horete og blir sett ned på. Jeg har ei venninne som jeg nesten ikke tør å snakke om sex livet mitt. For hun er den prektige piken. Ikke sex før man er i et forhold. Noen ganger så har jeg tenkt mange ganger at jeg har lyst til å leve i et åpent forhold. Der man bor sammen og lever et normalt familie liv, men at man kan ha sex med hvem man vil uten å føle seg utro. Noen ganger så lurer jeg på om det kanskje er greit å piffe opp forholdet ved å ha sex med en annen, men selfølgelig må begge blir enige om det og er åpne for hverandre. Jeg ble litt inspirert av forholdet til hun som var redaktør i filmen "Kvinner som hater menn". Hun har et godt forhold til mannen sin og like vel kan hun ha en elsker...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Så vidt jeg vet kommer ca halvpsrten av alle norske kvinner til å være utro en eller annen gang. Det er omtrent like vanlig for menn og kvinner.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Tror det er ganske vanlig ja. Jeg har vært i et par forhold som tok slutt fordi han var utro. Heldigvis har jeg nå funnet en mann som også har kasta ei dame og to på dør på grunn av utroskap, så vi føler oss ganske trygge på hverandre når det kommer til det siden det er skikkelig deal-breaker for oss begge. Men dessverre: Tror det er ganske vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå