Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Min nabo en kjerring på 31 har to unger. Hun sitter konstant og da mener jeg KONSTANT i TLF..ikke mitt liv så jeg driter i det men jeg tenker mer på ungene som ikke får det de skal ha. Ungen maser og sier mamma mamma hundre ganger men mamma er mere opptatt av å snakke i tlf enn han. Ungene spiser nesten bare brødskiver og vaffler til middag og det eneste hun kommuniserer med dem er når hun kjefter og det er OFTE. Hun sender ungene bort såfort hun har mulighet og nå skal deneldste fllytte fordi han sa han ikke får så mye hos mamma og han har det bedre hos far. Ungene er sjalu og voldelige,klorer og sparker(sier seg selv at de ikke får nok oppmerksomhet hjemme) men egentlig lurte jeg bare på åssen dere hadde reagert om dere hadde blitt bekymret for ungene? For kjerringa kan jo ikke være heeelt vettu da hun sitter i den tlf heeele tiden fra hun kommer hjem til hun legger seg.helt sykt spør du meg!!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Det første som slår meg er at det er synd på dem som har en nabo som omtaler folk slik som du gjør. Mennesker fortjener respekt uansett om de har problemer.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Omsorgssvikt kaller jeg det!!! Og selv om mor har problemer så skal det vel for F..ikke gå utover unga eller?? HI
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Selv om mor har problemer fortjener hun ikke at naboen omtaler henne som "kjærring". Banningen din tar også fokus bort fra det jeg regner med at du mener er det vesentlige. Om du greier å uttrykke deg uten å bruke slike utrrykk vil du virke mye mer troverdig. Slik du skriver nå er det vansklig å ta deg seriøst.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 kjære nabo, kan du ikke ta en tlf til barneværnet da om du mener barna har det vont? Jeg hadde nok gjort det om jeg hadde opplevd noe slikt.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Huff, for en stygg måte du skriver på HI. Det tar fokus bort fra det viktige her: barna. Og da mener jeg ikke rettskriving, men du er veldig grov og respektløs. Hvis du er bekymret for nabobarna så ringer du til barnevernet og forklarer på en objektiv og saklig måte hvorfor du er bekymret. Ikke si at naboen er ei kjerring eller hva ryktene sier. Fortell det du har observert, ikke det du antar.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Hvordan kan du vite at naboen sitter i telefonen hele tiden?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #9 Skrevet 7. juni 2010 Synes du har fått mye unødvendig kritikk for skrivemåten her. Tror jeg kunne funnet på å uttrykkt meg på samme måte selv. Har også en nabokjærring. Jeg ville nok tatt en telefon til barnevernet. Uttrykk din bekymring for barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå