Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 http://www.quicksmartbaby.com/easy-fold-stroller/ Synes den trilla med to små hjul foran, så så genial ut. Ikke pen, men praktisk. Har knøttliten bil...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Den var så stygg at jeg heller hadde kjøpt meg en handlekorg, de nye små i plast med hjul på og lang hank. Går greit å ha barnet i en sånn.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 tåpelig !! nei har ikke det ,men den så jo kjekk ut da
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Jeg kjøper ikke paraplytrille fordi den er pen, men fordi den skal være praktisk.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har en veldig liten bil, men jeg har plass til både en teutonia vogn og BeSafe combi bilsete. Alt går med måte, men da har jeg ikke plass til noe mer altså. Ingen passasjerer.
Ilenna Skrevet 8. juni 2010 #9 Skrevet 8. juni 2010 Denne så veldig kjekk ut. Selv har jeg en liten tre dørs Ford Fiesta, men jeg klarer faktisk å få plass til kombivogna i bagasjerommet da vi har en litt "annerledes" vogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå