Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Jeg synes det har tatt helt av! For det første synes jeg det er en skjønnhetskonkurranse med barn involvert, og for det andre er det jo masse barn som er med som ikke engang sitter i et badekar:S Jeg mener at hvis det i det hele tatt skal være noe lano-barn, så burde jo bildet ha noe med lano å gjøre..? Personlig vil ikke jeg ha min sønn med på det der.. Mener skjønnhetskonkurranser for barn er forkastelig!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Det er ikke en skjønnhetskonkurranse. Hvis du ser på menyen og går på den linken som heter Lanoungen 60 år, så ser du at det handler ikke om å være finest, men om å ha det mest uttrykksfulle ansiktet. Et litt moro og originalt ansikt. Det handler ikke om å være billedskjønn.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Ja, jøss! Så du stemmer ikke på den ungen du syns er den fineste? Og de barne med bare 10 stemmer osv blir ikke reget som "mindre pene" ettersom de kun får familiens stemmer?
Cat.68 Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 1)Nå er det faktisk flere innlegg her inne med de som mener dette med lano ungen er bak mål , en de som spør etter stemmer. For å være så lei av noe, er det merkelig hvor engasjert dere motstandere er. 2) i konkurranse reglene står det klart og tydlig at det IKKE trenger å være et badebilde. Da hjelper det lite at du PERSONLIG synes det skal være det, og så irritere deg over det. 3), det som er så flott med en slik konkuranse er at du trenger faktisk ikke å delta, det er helt frivillig.
Cat.68 Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Av over 11.000 deltagende skal det godt gjøres at alle blir like mye lagt merke til. Er vel derfor stemmene til foket ikke blir lagt særlig mye vekt på i første omgang.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Jeg må da få ha MIN mening selv om du nikker og smiler og sender inn bilder som aldri før? Jeg VET det står at det ikke trenger å være et badebilde, men detgår da an å tenke litt.. Et førsteklassebilde har ingenting i lanokonkurransen å gjøre, mener JEG. (og sist jeg sjekket får vi lov til å si våre meninger her inne) Såklart er vi "engasjert" når vi er lei, det er jo en grunn til at vi er lei? Jo, det er det eneste vi tenker på ettersom det er det som stirrer tilbake til oss når vi åpner pc'n. Missekonkurranser for treåringer er også frivillige, men hvis jeg kommenterer at jeg synes det er forkastelig det óg, så har jeg vel hele forumets støtte?
Cat.68 Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 såja såja, pass på blodtrykket nå. Du må for all del bare fortsette å engasjere deg i noe du ikke ønsker å være en del av. I mitt hode blir det bare selvpining, når man med et enkelt grep bare kan overse tråder man vet man ikke liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå