~sjiraff~ Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Og har utvilsomt hatt en fantastisk hærlig helg med to dagers feiring )
Gulosten™ Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Menne... Æh?? Det sto da ingenting om disse planene på FB? Må må du fortelle!!
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 7. juni 2010 #10 Skrevet 7. juni 2010 ååååååå gud for en nydelig brud du var:) Gratulerer igjen!!
~sjiraff~ Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #12 Skrevet 7. juni 2010 ) Vi giftet oss litt i hemmelighet. Giftet oss på tinghuset på fredag. Hadde invitert familie og gode venner på bursdags- og verandafest lørdag. Så etter en time med gjeste mingling så snek vi oss ned for å skifte. Ble stooor suksess! Har virkelig kost meg med feiring i to dager )
Ugl@ Skrevet 7. juni 2010 #14 Skrevet 7. juni 2010 Gratulerer :-) Gifta oss i fjor sommer vi, så det er ikke så lenge til vi har 1års bryllupsdag her, 8 august....tida flyr i hvertfall.
carmelasoprano har født:) Skrevet 7. juni 2010 #15 Skrevet 7. juni 2010 Gratulerer så mye Vi gifter oss om to uker Kan jeg også få se bilde av deg?
Gjest Yunie Skrevet 7. juni 2010 #17 Skrevet 7. juni 2010 Gratulerer! Fin dato å gifte seg på det Ugla.. Det er min bursdag og min bryllupsdag og:)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 7. juni 2010 #20 Skrevet 7. juni 2010 Gratulerer!!! Spennende vri på det da! Regner med at en del ble ovverrasket Husker du var nyforlovet og jeg nygravid da vi kjente igjen hverandre her inne. Tida flyr! Dere får ha en fin hvetebrøds-sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå