Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Har vært såå flink når det gjelder alt gravide ikke bør spise, men plutselig hadde jeg spist en liten teskje parmesanost som viste seg å ikke være pasteurisert :-( Men sjansen er vel liten for at man får i seg listeria?
Cat.68 Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Jeg trur ikke du trenger å bekymre deg.Vi har som regel veldig god kvalitet på maten i dette landet.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Takk for svar :-) Er svært lite hysterisk, egentlig, men nå er det bare 5 uker igjen og jeg fikk litt panikk, hehe Hi
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Ville absolutt ha ringt legevakta! Uten tvil faktisk..!!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Parmesan er fast ost, som listeria ikke trives i - selv om den ikke er pasteurisert. INGEN fare. =)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Parmesan er ikke farlig, pasteurisert eller ikke
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Mente jeg hadde lest/hørt det med fastost og at listeria ikke trives, men var ikke helt sikker. Slår meg uansett til ro nå. Dessuten: spist er spist, og bekymring er jo heller ikke bra for barnet :-) Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå