Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Ringte Lano for å få slettet bidraget jeg sendte inn, takket være alle linkene og de forferdelige kommentarene fra folk her inne. Jeg har ikke opplevd det selv, men vil ikke utsette ungen min eller meg selv for at det plutselig kan skje. Jeg var nok kanskje litt for naiv da jeg meldte henne på, og hadde virkelig ikke i tankene mine at voksne folk her inne kunne være så stygge mot små, uskyldige barn! Jeg fortalte damen på telefonen om hvordan denne konkurransen har utviklet seg og hun ble direkte sjokkert! Hun støttet meg 100 % på at jeg ønsket å trekke bidraget mitt. Hun skulle også videreformidle dette til markedsføringsavdelingen hos Lano, slik at de eventuelt kan endre regler for neste runde av Lano-ungen.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Månen sa hipp hurra, sendte det til Afrika... tror du virkelig damen du snakket med på kundeservice bryr seg og kommer til å gå videre med det? Gjesp....
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Damen på telefonen - hehe:-) Hun har sikkert gjennomslagskraft i Lano. Og tjener sikekrt såpass at hun er interessert i å gi en ekstra innsats. Morsomt innlegg:-D
Cat.68 Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Det som er mest synd er vel at noen mobbende megger på denne siden klarer å styre valgene noen tar irl. Selvfølgelig skal man ikke delta på noe man føler blir galt så der støtter jeg Hi. Men ikke sett standarden for resten av Norge tenker og mener., etter anonymsidens mobbende anonyme.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Nei, selvfølgelig gjør jeg ikke det Vet at mange er positive til denne konkurransen, og jeg fortalte bare kort om hvordan enkelte innlegg på denne siden rakker ned på søte små babyer! Selv om det bare er enkelte innlegg med linker og grusomme kommentarer, er det jo faktisk noen som kanskje opplever å se at det er nettopp deres baby som blir kalt feit, stygg osv. Det burde vært nulltoleranse for slike ting på et slikt forum! Jeg er helt for at Lano skal fortsette med denne konkurransen, men kanskje med et litt bedre personvern av ungene (f.eks stenge av muligheten til å legge ut linker med bilder av barna, så slipper vi både en haug med "stempåmeg-linker" og stygge innlegg av mobbende megger ..En vinn-vinn situasjon, spør du meg...hehe..)
Cat.68 Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Er absolutt enig med deg om nulltoleransen, og det er jo ikke heller lov å navngi eller mobbe enkeltpersoner her. Moderatorne har fortsatt en lang vei å gå, til tross for at de skal ha blitt flere. Egentlig kunne dem gjort det enkelt på Lano. Siden antall stemmer uansett ikke har noe å si i første omgang, men en jury som velger ut bildene til fylkeskåringen etter kvalitet på bildet og etter potensialet for å passe i reklameringen, kunne de drite i å gi folket mulighet til å stemme i utgangspunktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå