Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Vi har nå vært sammen i 3 år og bodd sammen i 2 og et halvt år. Trodde kanskje dette ville gå seg til med tiden, men jeg har ennå utrolig angst for å bæsje når samboeren er i hus. Han har absolutt ikke dette problemet, men slik er kanskje lettere for gutter. Hvordan har dere det overfor mennene deres? Og hvor lenge har dere vært sammen? Jeg synes dette er helt fælt, og vet ikke hva jeg skal gjøre.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har null problemer meed verken bæsj eller promp eller noe som helst angående nakenhet og kroppslyder, jeg kunne aldri ha levd sammen med en manmn som ikke hadde fikset det på en flott måte...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 virker som det har lurt seg inn en 5-åring her inne.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 hahahahaha.. så morsomt å lese Meg og mannen min har vært sammen i 5 og ett halvt år snart og gift i 1 år neste måned Jeg kan fise og styre på rundt ahn hele tiden, men å bæsje, det er en privatsak!!! Syns jeg.. Døren skal være låst, viften skal være på og jeg skal være sikker på at han ikke står utenfor å lytter til ploppene! haha.. men det er en ting jeg vil ha privat!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Get over yourself !!! ALLE mennesker bæsjer !! Men er enig i at det hører til på privaten. Vi har vært sammen i 18 år, og å bæsje når den andre er i samme rom er helt uaktuelt for begge to. Yack !!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Jeg er som deg, har problemer med å bæsje når han er i huset, men gjør det jo når jeg må. Men da skal han helst være i motsatt etasje, og midt i en film / opptatt med pc eller noe annet. Jeg låser døra, og vi har radio på badet, så jeg sørger for at musikken fra radioen overdøver andre lyder. Har snakket om denne "fobien" med samboer, og han ler litt av meg, men synes samtidig at det er helt greit at jeg ikke setter meg ned på do mens han pusser tenner, eller fiser i samme rom som han. (Dette gjør forresten ikke han heller, fordi jeg synes det er kjempeekkelt, og det respekterer han) Han synes vi bevarer romantikken godt på den måten:)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Skjønner litt hovrdan du har det. Jeg synes det var ekkelt i begynnelsen å bæsje når jeg var på besøk hos ham. Han hadde værdens dårligste isolerte do. Man hørte alt som foregikk.. Men det gikk seg til når vi ble bedre kjent og tilslutt flytta sammen (i en annen leilighet). Lykke til med angsten!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Vært sammen i 5 år nå og bodd sammen i over 4 - i begynnelsen var det nok slik du beskriver, men dette gikk seg til med tiden. Nå har ingen av oss problemer med å være på badet samtidig mens vi gjør vårt fornødne ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #9 Skrevet 7. juni 2010 Det kunne ikke falle meg inn å bæsje mens mannen min er på badet, og jeg vil heller ikke være tilstede når han gjør det. Vi har bodd sammen i over 10 år. Jeg promper heller ikke sammen med mannen min, jeg synes det er ekkelt, lite kvinnelig og ser ingen grunn til å gasse ham bare fordi den første forelskelsen har lagt seg.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #10 Skrevet 7. juni 2010 Om man klarer å skjule lydene på do, så medfølger det oftest noe stank etterpå... Mannen min har for vane å dumpe inn på badet like etter at jeg har vært der. Da holder han seg for nesa og sier åååå ... :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #11 Skrevet 7. juni 2010 Det har jeg ingen problemer med. Han kan godt være på badet sammen med meg også, selv om han nok rømmer pga lukten ;-).
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #12 Skrevet 7. juni 2010 haha, synes det var litt "ekkelt" i begynnelsen selv (før vi bodde sammen), men nå er det sånn : "nei, nå går jeg og bæsjer - holder på å gjøre i buksa" hihi, ting forandrer seg gitt! (har vært sammen i 3 år, og bodd sammen siden oktober)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå