Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Muntlig gikk strålende Hurra for meg liksom! Steike så rart. Jeg har gått på skole de siste 20 årene... det er liksom det jeg "kan" rart rart rart, fint fint fint
Villa Perlesukker Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Gratulerer så masse! Hipp hurra og flott jobbet!
The Bad Gal Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Gratulerer! Kjenner jeg er inderlig misunnelig på deg nå. ikke pga selve tittelen eller utdanninga, men det at du er ferdig. Jeg har vært "nesten ferdig utdannet xxxxxxx" i en del år nå og får aldri gjort det ferdig, så må starte helt på nytt med noe annet. Nyt den fantastiske følelsen det må være å være ferdig utdannet, ferdig med pugging, praksis, eksamen, nerver, slit og dårlig samvittighet for at du ikke har lest. Gratulerer, kjempebra jobba! :-)
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2010 takk takk takk takk takk takk takk Nå har jeg kjent på følelsen i magen en stund, og jo, den er god:)
brooklyn Skrevet 7. juni 2010 #10 Skrevet 7. juni 2010 Så flott! Gratulerer! Hva har du blitt? (kan jeg spørre om det, forresten?) Jeg er litt misunnelig for at du er ferdig, skal ha muntlig eksamen selv neste mandag og tror vel ikke det kommer til å gå strålende...
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 7. juni 2010 Adjunkt - med opprykk. Fagene engelsk, historie og draaaaaama.
brooklyn Skrevet 8. juni 2010 #14 Skrevet 8. juni 2010 *misunne*! Jeg er ferdig lærer til jul (utsatte matteeksamen), og til sommeren har jeg det ene ekstrafaget mitt. Vurderer å ta et til for å få opprykk. Men jeg driver og får barn hele tiden...Får se hva jeg får til! Gratulerer igjen. Har du fått jobb? Kjenner det er litt rart (feil ord kanskje) at "alle" jeg har studert med nå har fått seg kontaktlærerstillinger og jobber, mens jeg er hjemme. Har jo verdens skjønneste da, men det er litt merkelig likevel, at jeg ikke er ferdig.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #15 Skrevet 8. juni 2010 Takk:) Nei, ingen jobb. Liksom skåret i gleden det. Men, det dukket faktisk opp en stilling på nav i dag (100% engelsk - dvs. drømmejobben) Den innebærer halvannen time pendling, men, pending er bedre enn kassa på rema/rimi/kiwi. Så, her søkes det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå