Lizz27 Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Folk jukser med stemmene på Lano-ungen. Oppdaget et noen bilder fikk mange tusen stemmer bare i løpet av en halvtime og syntes dette var litt rart. Søkte derfor på nett og fant ut i løpet av 5 minutter hvordan man kan jukse til seg masse ekstra stemmer. Noe så sinnsykt irriterende. Blir sint og lei meg. Er selv med og hadde håpet på en rettferdig avstemning. Burde nok bare være basert på jury-stemming. Argh!!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 nei kan man? ååå så irriterende! Da har vel ikke stakkars gutten min sjans! Syns jeg leste at de gikk gjennom stemmene på slutten av dagen og atde som kommer fra samme IP adresse blir sletta..? Syns nemlig det er litt rart at han som er på 1.plass i dag ikke hadde på laaangt nær så mange stemmer i går..
Cat.68 Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Jeg trur dette vil straffe seg for disse til slutt, og gjett hvor skuffende det blir for jukserne når det går opp for dem at det ikke er stemmegivingen som avgjør hvilke unger som går videre i fylkesfinalen.
mamman til pia, eli og mari Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 ohhh myyygoood den med flest stemmer har 6103 og den på nr 2 5840. men om du har googlet det fram til hvordan man kan jukse kan ikke du skrive det til lano da så kansje det skjer noe med evt juksemakere
Miss Misantrop Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Ser du poster på alle fora, helt utrolig engasjement fra en forsmådd mamma. Du oppfører deg som en 10 åring. http://www.dinbaby.com/forum/thread/141948253
Lizz27 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2010 Ojoj....flere som oppfører seg som 10-åringer her ser jeg Posta på to forum og det er vel langt fra alle.
Lizz27 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2010 Jeg tror også at det vil bli ordnet opp i. Var inne å leste på siden nå og det står der at det vil bli sjekket og jukse-stemmer vil bli slettet. Det blir nok bra. Ble bare litt grinete i stad. hehe
Miss Misantrop Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Syntes det er alvorlig at du beskylder folk for å jukse, uten bevis fordi du syntes barnet ditt er penere.
Lizz27 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2010 De har allerede gått inn å fjernet mange tusen stemmer, så juks var det og det har blitt oppdaget. Mine misstanker var helt korrekte og har ingenting med om mitt barn er penere enn noen annens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå