BlåBlå Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 http://www.quicksmartbaby.com/easy-fold-stroller/ Vurderer den til min 2 åring til sommeren. Vi har en bitteliten bil - og skal på bilferie + spania. På nettsidene står det at den er testet opp til 17 kg, og knotten er kun 12 kg - så det er jo godt innenfor.
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Jeg synes den var ganske stygg, men hvis du synes den var fin så så det ut til at den ble ganske liten. Har selv en TFK buggster som blir ganske liten og Quinny Zapp, den siste kan ikke ryggen legges ned på. Jeg er fornøyd med begge de vognene..
BlåBlå Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2010 Tenkte ikke først og fremst på utseende, for alle triller er mindre pene uansett...Inkl. buggster. Men den blir jo veldig veldig liten, også mindre enn zapp og breeze (som jeg har hatt) pluss at den har hvilestilling.
shari_z Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Jeg synes den ser helt grei ut. Eneste jeg tenker på er at soltaket er veldig lite og kan hende du ville ha godt av en soltakforlenger (særlig i Spania der jeg regner med at det er mye sol).
BlåBlå Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2010 Ja, du har et poeng. Jeg har en sånn universal skjerm liggende, så den passer nok.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Synes den ser genial ut jeg! Hadde det ikke vært for at vi har kjøpt ferietrille hadde jeg bestilt denne. Ser bitteliten ut når den er sammenslått. Lurt!
BlåBlå Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2010 Hvilke trille har dere kjøpt da, og hvor gammelt er barnet ?
BlåBlå Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2010 Det er jo litt skummelt å bestille uten å ha testet den, men har ikke sett den i noen butikker heller...
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 7. juni 2010 #9 Skrevet 7. juni 2010 Vi kjøpte en babytravel vi. Denne: http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/babytravel-5-trinns-buggy.html?manufacturer_id=25 Den kommer til å bli brukt som ferievogn pluss en-tur-i-butikken-vogn! Ikke egnet til å gå lange turer. Vognas passasjer er 15 mnd nå.
BlåBlå Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 7. juni 2010 Det er det samme bruket vi trenger trille til. Jr er snart 2,5 år - men kjekt med ei trille å putte han oppi når han blir sliten. Og han sover også på dagen enda.
Sylteflesk Skrevet 7. juni 2010 #11 Skrevet 7. juni 2010 Den så litt rar ut, men utseendet spiller jo ingen rolle. Men: er den virkelig mindre enn Zapp? Ser ikke sånn ut på bildene, vet du hva målene er på den? Og hvor selges den i Norge? Var jo ikke det du spurte om, men vil egentlig anbefale Quinny Zapp varmt, jeg ... Veldig enkel å klappe sammen og slå opp, og blir minimal sammenlagt. Hadde den med til Paris nettopp til 3-åringen, og det var utrolig hendig å bare klappe den sammen når vi skulle ta metroen - der er det som kjent mange trapper og sperreporter og få heiser - Spania er sikkkert heller ikke så barnevognvennlig.
Gjest datatyven Skrevet 7. juni 2010 #12 Skrevet 7. juni 2010 Skulle jeg hatt flere barn nå, hadde det nok blitt en silver cross dazzle trille. Den er drit fin! Har en zapp nå, den blir ultra mini, men er vel kanskje ikke så fryktelig praktisk. Får legge den ut på finn.no.
BlåBlå Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #13 Skrevet 7. juni 2010 choppi.no som selger den foreløpig. Jeg har ikke sjekket målene selv, men leste brukeranmeldelser på amazon. Der var det ei som sammenlignet dem med zapp, og den var visst lettere og mindre. Vi er avhengige av å ha hvilestilling, så zapp er utelukket. Har også hatt Titanium breeze, men den synes jeg fungerte dårlig når poden ble over 1,5 år. Den var ustabil, og jeg var redd den skulle velte om han lente seg ut av den....
Sylteflesk Skrevet 7. juni 2010 #14 Skrevet 7. juni 2010 Ja, det er jo ulempen med Zapp, at den ikke har hvilestilling og derfor kjøpte ikke vi den før vesla var 2 1/2 år, men da var jeg så lei av vår Carena Easy at jeg ga den bort til ei her inne selv om den var fullt brukbar. Til gjengjeld brukes Zappen fortsatt og hun er 3 1/2 - synes den er stødig og god og vesla elsker den. Men årets sommerferie blir siste ever med trille - hurra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå