havrebodl Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 vanskelig å lete inne på internett synes jeg..
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Denne skal jeg kjøpe meg når bindlingstida mi snart går ut;) Kjempebra kamera på den...og ikke så dyr, men kul, skal ha den i rødt:) http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-W995TELENOR.NOB.aspx
NostraStoria Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Nokia N95 - veldig bra kamera! Bra kvalitet ved video også.
havrebodl Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2010 Da har jeg bestilt mob du anbefalte Mamman til gutta boys! Takk:) Jeg bestilte inne hos chess.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 havrebodl, gratulerer!!! Gleder meg til jeg kan få den også, den 14. juni;))) Da går min bindingstid ut...Gøy med ny mobil! Hvilken farge bestilte du?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Har n85 den er også veldig god på bilder. Kjøpte den av den grunn. Hatt den i to år, og ikke hatt noen problemer av noe slag.
havrebodl Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2010 Takk, takk:D Gleder meg til å få den i posten! Kremt,kremt.. -er litt rosa av meg jeg da, så da ble valget veldig lett;) Hadde kun valget mellom svart og rosa. Når går bindingstiden din ut da? Kan gi en tilbakemld på om jeg er fornøyd med mobilen om du vil:) Får den om ca 5 dager! Er veldig glad i å ta bilder, og er så glad for at jeg (les du) fant en mobil med 8 megapiksler:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå