Gå til innhold

Heia Noah! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke min gutt, men jeg heier veldig på Noah!! :)

Er absolutt på tide at et barn med Downs Syndrom eller liknende får ansiktet sitt i en reklame eller på et produkt!

Nydelig gutt som minner oss på at alle er like verdifulle!! :)

Jeg skal stemme hver dag fremover!

http://www.lano.no/bidrag/noah-sor-trondelag-1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå blir jeg vel lynsjet, men la gå...... jeg stemte også på Noah her om dagen etter en link her inne. MEN det kunne egentlig hvert hvem som helst. Jeg ser litt tankegangen din, men skal han vinne kun fordi han har Downs og derfor bør fronte et produkt? Jeg er ikke så sikker på om alt bør være "politiks korrekt"....

Skrevet

Må signere LOTP her altså... hvorfor skal vi stemme på han "bare fordi han har Downs"??

Skrevet

Jeg er helt enig LOTP!

Kunne stemt på han jeg, men da fordi det var et godt bilde og en sjarmerende gutt, IKKE fordi han har downs!

Men nå har sikkert alle her inne sett bildet hans så stemmer de som vil.....

Blir så unødvendig å mase hver dag uansett hvilket barn det er:)

Skrevet

Enig med dem andre... hvorfor skal han få stemmen pga det? Lanoungen er jo rett og slett en konkurranse basert på utseende og man kan da ikke se på bildet at han er en Downs baby? Jeg så det ihvertfall ikke. Og fordi han har Downs så gjør jo ikke det han til en selvskreven vinner?

Og av prinsipp så stemmer jeg ikke på noen pga jeg synes hele konkurransen blir mas overalt, her f.eks og på facebook o.l steder.

Gjest Yunie
Skrevet

Dette blir for dumt. Skal man stemme på han bare fordi han har downs? Han er en søt gutt, men det er mange adnre som er søte der. Han er ikke den søteste ungen automatisk fordi han har downs. Og denne stemmetiggingen gjør meg kvalm. Stem på Noah for han har downs. Hører dere selv hvor forkastelig det er? "Stakkars han, dere må stemme for han har jo downs". Guuud..

Kommer til å melde min jente av det her, bestefaren har lagt henne ut. Har ikke lyst til ath un skal være med i en konkurranse hvor det er om å gjøre og kjenne flest mennesker for å få flest stemmer..

Skrevet

Enig med deg, LOTP, synes ikke noe særlig om å stemme fordi han har DS. Jeg stemmer på han fordi jeg synes han er en nydelig gutt, som tilfeligvis har DS. (Ja, ok, jeg stemmer litt fordi han har DS, fordi jentungen og har det ;) )

Skrevet

Vel. Ja, det er mange søte barn der men jeg personlig syns Noah var helt nydelig, og fortjener absolutt stemmer. Og som hi sier, så er det faktisk på tide at "annerledesbarna" også får vist frem sitt ansikt.

Skrevet

Ingen barn eller voksen er tjent med å bli møtt med medlidenhet og å bli redusert til kun en sykdom eller en tilstand.

Jeg vil ikke kalle noen barn for "annerledesbarn". De er barn. Punktum. Ja, de har en tilstand og et syndrom, men det forteller så lite om hvem de er. For alle er så mye mer enn den tilstanden, sykdommen eller syndromet de har festet ved seg og da behandler man dem som man behandler andre: Med respekt og med likeverd.

Skrevet

Han er kjempesøt Monajenten:) MEN stemmer du fordi han er søt eller fordi han er annerledes??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...