Gå til innhold

Juks og Fanteri på Lanoungen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk jukser med stemmene på Lano-ungen.

Oppdaget et noen bilder fikk mange tusen stemmer bare i løpet av en halvtime og syntes dette var litt rart. Søkte derfor på nett og fant ut i løpet av 5 minutter hvordan man kan jukse til seg masse ekstra stemmer. Noe så sinnsykt irriterende. Blir sint og lei meg. Er selv med og hadde håpet på en rettferdig avstemning. Burde nok bare være basert på jury-stemming.

Argh!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi å få ungen sin avbildet naken på badet med skum i håret er stas? Greier ikke helt føle det store engasjementet kjenner jeg.

Skrevet

Du begrunner dine mistanker med at

a) du vet at det KAN jukses

B) noen fikk 1000 stemmer i løpet av en halv time

c) at ditt barn ikke vant til tross for at du mener det er penere

Syntes du virker som en veldig sår taper. Kanskje du tenker deg om en gang til før du stiller ut ungen din på nett i en "jeg har den fineste ungen" konkurranse. Kvalmt.

Skrevet

kan du ikke bare jukse litt selv da ?

Skrevet

Sår taper er jeg nok ikke, men jeg skjønner at de som leser innlegg på krangle-forumet er i utganspunktet litt fientlig innstilt. Noe som i seg selv er litt festlig.

Men skal ikke plage dere mer med slike innlegg :)

Skrevet

Jeg skal sette litt penger på at det ikke kun er moralene som gjør at ikke alle husmødre setter opp 20 000 hit på siden.

Skrevet

Hadde de kunnet hadde de gjort det, men så lenge man tror en ip-adresse er det samme som et telefonnummer og proxy er skoa til Carrie i Sex og Singelliv så strander det der. Lissom.

Gjest Toxic
Skrevet

Hvorfor blir du lei deg? At folk jukser i konkurranser dersom de har mulighet til det er jo langt fra en sjokkerende nyhet.

Hvem kjøper Lano i det hele tatt, egentlig? Såpa lukter jo direkte møkk, og jeg ville ikke likt at folk skulle assosiere mine unger med den.

Skrevet

Åååååååååååå, jeg er så lei hele sirkuset! Jeg blir jo helt overfalt av alle "stem-på-ungen-min" overalt. Jeg tror vinneren er den som har flest venner på facebook!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...