Gå til innhold

hvor ofte ser barna deres besteforeldrene på begge sidene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv føler jeg det ikke er så ofte som kansje ungen burde ha fått lov til.

vi bor en time unna begge og jobber mye helg både jeg og besteforeldrene.. så er vanskelig å få til mye.

men vi ser dem ca 1 gang hver 2 måned noen ganger mer noen ganger enda mindre og.

skulle ønske vi fikk til mer men syns det er vanskelig å få til.

sønnen vår sover ikke over hos noen enda siden vi ikke har noe behov for dette enda og ikke har noe ønske om at han skal det enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser gravstøttene deres et par ganger i året.

Skrevet

min mamma sre vi omlag en gang i uka +/-, pappan min ser vi kanskje hver 14.dag, mens samboers foreldre kun har sett datteren vår henholdsvis to og fire ganger. datteren min er forresten fem måneder

Skrevet

Min mamma omtrent hver uke

Mine svigerforeldre et par ganger i mnd.

Bor en time unna begge

Skrevet

Besteforeldrene på min side omtrent daglig. På fars side aldri, de bor i utlandet.

Skrevet

Mine foreldre ser dem minst en gang i uka nå. Farmor er død og farfar ser de en-to ganger i året fra nå.

Til nylig var det farfar ca hver 2. eller 3.uke og morforeldrene noen ganger i året.

Skrevet

Mine foreldre: ca. 1 gang pr. uke

Svigers: 2-3 ganger i året (vi bor i Oslo, de bor i Trønderlag).

Skrevet

Mikne foreldre bor 150 mil unna, så det blir noen ganger i året, men da er vi sammen en uke eller så i slengen. Farmor ser vi ca en dag i uka.

Skrevet

Siden jeg og mannen min kommer fra vidt ulike deler av landet, og fant hverandre og slo oss ned på en tredje del bor foreldrene våre derfor langt unna. Gutten vår er 18 mnd og har sett besteforeldrene på mannens side tre ganger siden han ble født (og det er de som bor nærmest, under en times flytur unna). Min familie ser han minst annenhver måned, som ikke er så verst avstanden tatt i betraktning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...