Gå til innhold

Strekker sånn i magen. Kan noen gi meg råd om hva jeg skal gjøre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har termin 11. oktober. Føler tiden løper fra meg. Til nå har jeg hatt ett fint svangerskap. Men de siste kveldene har jeg merket at det føles ut som at magen strekker seg. Det høres jo ganske normalt ut. Men det er forferdelig slitsomt å sitte med disse smertene på jobb. Jeg er grafisk designer og sitter mye i ro, men da jeg er nede i trykkeriet er det plutselig vondt og stå oppreist. Det vil si at jeg kjenner ekstra godt til smertene. Er også tung i pusten og begynner bare og bli treigere og treigere for hver dag. Vondt i rygg sliter jeg også med. Jeg er ikke overvektig og har ikke fått noe stor mage, folk spør meg ikke om jeg er gravid enda liksom. Bør jeg sykemelde meg slik at jeg jobber f.eks 3-4 ganger i uken? Føler at det kan være godt og få sovet ut litt på morningene og styre sin egen dag.

 

Trenger råd fra dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,om du føler at det hadde hjulpet på formen din med en gradert sykemelding så mener jeg du burde oppsøke legen og spørre.

 

Det er snakk om bare noen mnder av livet ditt,og ingen vits i å gå rundt å "halte" om det hjelper å få hvile litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...