Gå til innhold

jeg vil ha mindre pupper. koster det meg noe???

Anbefalte innlegg

Skrevet

koster det noe å få operert til mindre pupper.

jeg bruker i dag 80e i bh str. syns dette er stort.

ønsker mindre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart koster det noe! Det koster jo å få større, staten dekker ikke overvektige med sofaræv og fettsprengte bryster vet du!

Skrevet

Hvis du kommer til meg, skal jeg gi deg noen treningstimer for puppene dine, så skal du se at de blir mindre og fastere.

Skrevet

Er dy tynn og har store pupper som ødelegger ryggen osv, så dekker staten det.. men ikke hvis du er overvektig og du bare irriterer deg over dem :P

Skrevet

Gud, for noen svar !!

Man trenger forøvrig ikke være tynn for å få ryggproblemer av store pupper.(Hun kan umulig være så veldig tykk med 80 i BH-str!!)

Gå til legen din, og få henvisning til en klinikk. De kan svare deg på om du får det dekket eller om du må betale selv.

Lykke til !!

Skrevet

Ja, Gud for noen svar, det sier jeg og!!

Du kan snakke med legen din. Visse kriterier må oppfylles for at du skal få dekt det. Man kan også få dekt det om man er overvektig, men da må man gå ned et visst antall kilo. Om brystene plager deg, gir deg ryggvansker etc. kan du få dekt operasjon av folketrygden. Sjekk på nav.no, og se om du finner noe om det der.

Skrevet

Du kan få det dekket hvis du har alvorlige problemer som følge av stor byst. Noen av kriteriene er ofte nakke og ryggplager, eksem i huden under bystene, samt psykiske problemer grunnet bysten. Dette er noe individuelt så hør med fastlegen om han kan sende en henvisning til plasikk kirurg. Det er de som avgjør. Det er uansett lettere å få innvilget en brystreduksjon en en brystforstørrelse.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...