Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 I dag er jeg 20+1. Kjenner ingenting av den lille. Søren at dette skal ta sånn tid da. Har jo kjent småbobler en gang i blant, men ikke ordentlig. Er det virkelig morkaka som ligger foran som demper så mye??? Nå har jeg begynt med jerntabletter og håper det hjelper mot hodepine og svimmelheten. Fortsatt ikke i form, så gleder meg til jeg orker å gjøre noe.
Puppen og lillemor Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 hei,Jeg vet så godt hvordan den ventetiden der er.. jeg har også morkaka foran og kjente for første gang ordentlige spark forrige uke.. er 22+2 i dag, så jeg var vel 21+4 den dagen jeg kjente det.. Det morsomme er at samboer også kunne kjenne det Jeg kjente det da jeg la meg i senga.. lå en liten stund og kjente etter.. og plutselig så var det der.. helt tydelig et lite spark. Og så dyttet jeg litt tilbake og fikk svar Herlig følelse!! Poenget er: litt mer tålmodighet og så er du der!!! Jeg er ganske sikker på at i løpet av en uke eller to så kjenner du det..
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 En venninne av meg som venter nr tre sa det var enooooorm forskjell med morkaken foran...hun var kjempebekymret fordi hun kjente så lite sent... men etter at babyen kom høyere enn morkaken, så kjenner hun masse... Lykke til!
Catias Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Er i uke 19 og kjenner heller ikke stort...kun noen små bevegelser hvis jeg sitter og det liksom blir litt trangt i magen. Men på ultralyd lå h*n med hodet ned og beina oppover, så da er det sikkert ikke så lett og kjenne tenker jeg, kanskje det er sånn for deg også....
mamma.for.2♡ Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Før du vet ordet av det kjenner du liv hver dag! Sånn var det med meg... og nå kjenner jeg henne hver dag og til alle døgnets tider... Er 23+5 i dag Bare til å glede seg <3
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2010 Takk jenter. Ja jeg får nok bare være litt mer tolmodig og plutselig så kjenner jeg også den lille snart:=) Jeg får i hvertfall se den lille på ny Ultralyd til onsdag, så jeg er jo heldig å få se den lille røre på seg inni magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå