eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har egentlig ikke hatt så lyst på trampoline. Men 4 åringen min har sååååå lyst på. En del av naboene har, og hun kan få hoppe der, men hun tør ikke hoppe når noen andre hopper, og hun er beskjeden og tør ikke spørre, så det ender med at hun nesten aldrig får prøve. Vesla har altså så vanvittig lyst på, og jeg er i ferd med ¨ gi etter. Men hvor kjøper man en slik trampoline? Er det en type eller ett merke som er bedre enn andre? Hva koster det for en trampoline?
Gjest datatyven Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Kjøpte på europris. Kjempesvær, du må litt god plass i hagen. Flott invesering, ungene digger den. Når de er så små som fire år er det temmelig uproblematisk med trampoline, ikke særlig med farer etc. Når de derimot kommer opp i storskole alder bør de kun være en oppå om gangen.
eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2010 Europris? Hmmm, tenker "dårlig kvalitet" med en gang jeg....men det er kanskje ikke slik?
Gjest Filifjonka Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Du får kjøpt trampoliner mange steder. Europris har som nevnt, men også Plantasjen og en del lekebutikker. Jumpking er vel det mest anerkjente merket, med god kvalitet. Du bør også tenke litt på at sikkerhetsnett koster en del det også. Så noen anbefalinger: I nærområdet mitt ser jeg mange trampoliner gå for lut og kaldt vann hva vedlikehold angår. Ikke gå i den fella. Ta vare på den, når du først har kjøpt den. Den blå kanten rundt er utsatt, jeg ser daglig flere trampoliner der dette er helt eller delvis revet av, slik at fjærene og åpningene er framme i dagen. Litt dumt hvis barnet lander der når det hopper... Selv har jeg erstattet strikker som ryker med en gang, og dermed ligger dne blå kanten på plass. Vi har også tatt inn hele trampolina om vinteren. Mange tar inn bare duken, og det går hardt ut over stativet (men så bor jeg et sted med mye vær). Noen tar ikke inn noe av det, og det er i hvert fall ødeleggende.
olla Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 vi kjøpte i jor på Jysk, gav etter som du sier. Men vi har vært veldig fornøyd. Den er ikke av de største, heller ikke av de minste. Jeg var veldig opptatt av å ha nettet innenfor fjærene, og det fikk vi. blir brukt mye her!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Trampoline og nett får du vel for ca 3000. Og det er gull å ha. Ungene hopper og hopper. Store som små.
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Kjøpte nettopp trampoline med sikkerhetsnett på OBS! stormarked. Det var den største, 3,90 m i diameter. Den + nett kostet 2000,- Veldig fornøyd, bra kvalitet på både trampoline og nett. Så på den på jysk, men var usikker på kvaliteten så endte med den fra OBS!.
Bebés'ilvousplâit Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Vi kjøpte trampoline på Jysk i fjor. Den er litt over 3 meter bred, så den ruver ikke så voldsomt på plenen. Kostet rundt 1400 kr inkludert sikkerhetsnett. Har vært masse brukt og den later til å være av veldig god kvalitet. Ingen knirking når det hoppes. Kan anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå