Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Men behøver mennene å sikle etter meg av den grunn? Føler meg som et objekt de tenker på mens de runker. Og som et ludder fordi de kler av meg med øynene sine.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Er det ikke deilig å bli beundret, da? Det øker selvtilliten, synes jeg. Men jeg synes synd på de mindre pene. De må jo skamme seg når de er på offentlige steder.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Ja, for alle menn liker akkurat samme type dame....... Visst er menn enkle, men ikke SÅ enkle. Jeg velger og tro (eller håpe) at menn finnes i like mange utgaver, med like ulik smak når det kommer til det annet kjønn, som det finnes mangfold blant oss kvinner.. Mens noen koser seg med drømmer om Leonardo DiCaprio, andre med Brad Pitt, så velger jeg og tenke på Dolph Lundgren eller Seal...Mens andre tenner på Bjørn Eidsvåg og Jahn Teigen.... Og på samme måte antar jeg noen menn liker Pamela Anderson, andre Miss Klüft fra Sverige, andre Birgitte NIelsen, og atter andre kan ikke få nok av Nicole Kidman.....Men for all del, du har sikkert et godt liv som har så stor tro på deg selv at du tror hele verden sikler etter deg )
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Noen få er veldig pene, de aller fleste ganske ordinære, og resten rett og slett stygge, enkelte til og med ekle/frastøtende. Sånn er det bare. Tror nok det er noen trekk ved utseendet som av de aller fleste oppfattes som vakkert, selv om rangeringen vil variere noe fra mann til mann.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Nei, jeg tror ikke det er slik...Hallo..Noen kvinner sikler etter Bjørn Eidsvåg....Jahn Teigen er også kjekk i noens øyne....Hva er fellestrekk der, om man ser på disse opp ,mot Seal eller Dolph Lundgren (hvis fellestrekker at de er høye og muskuløse....he-he...) Selvsagt finnes det like mange ulike preferanser blant menn.....Noen menn tenner sikkret på Gro H Brundtland og Erna Solberg, andre digger kun Helene Rask og CO,- og noen vil kun ha svette jenter i joggebukse og trenings-BH, uten sminke.... Og det er da INGEN felllestrekk blant disse..Tviler på om Helene Rask får en Gro H.Brundtlandfetisj til å snu seg og sikle etter henne.....For å si det på den måten..På samme måte som jeg ALDRI kommer til å bli sammen med en Jan Teigen-kopi...EVER!!!.... Så en kvinne (eller mann) kan ikke si at "alle finner meg så utrolig lekker at de ikke kan glo"... Så til HI, fortell meg ditt utseende, dine mål, og jeg skal si om du kan være en kvinne jeg kunne tenke meg og være.....
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #9 Skrevet 7. juni 2010 Haha, dette var dagens tråd tror jeg. Nå er det vel heller ikke slik at menn runker etter tanken på jenter som er veldig pene, mer slutty damer som ser passe billige ut og som de godt kunne tenke seg å tatt seg en kjapp en med men aldri noe mer... tar jeg feil? Sikker på at det ikke er den gruppen du er i HI?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #10 Skrevet 7. juni 2010 Er det mange som forteller deg at de tenker på deg når de drar seg i snabben? Da er det ganske ekle menn som sikler etter deg iallefall. Ikke prima vare, de tar nok de litt horete om du forstår:-)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #11 Skrevet 7. juni 2010 Nei, de aller, aller flestse runker vel til bilder av "utbrettdåser" bokstavelig talt....Ansikt/kropp trenger vel ikke "være med på bildet",- bare man ser lår og en "Klar mus":.......Og da kan vi jo alle bare se for oss hva HI likner på.......... Antar JEG også hadde snudd meg om jeg så en kvinne osm liknet på ei f......i ansiktet,, siklet hadde jeg nok ikke gjort, men antar at 99% av alle heterofile menn hadde gjort det..Av en vandrende f....Altså.... (huff og huff.....Dette ble fryktelig lavmål føler jeg...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå