Gå til innhold

Vannet har gått:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger nå på føden og venter på rier, de setter meg på drypp om de ikke kommer, hadde jevne kraftige i sted, men de dabba av.. Så har fått. Hvilt litt nå:) er så godt at det skjedde noe nå:) var mektig lei, og det før termin.. Anbefaler riciniolje for dem som vet de er moden, evt festet hode, 3 spiseskjeer på kvelden, da blir det litt dogåing før evt sammentrekninger skjer, funket på mine venninder, og nå meg:D men selvfølgelig ingen garanti da:) den kjøpes på apoteket, Brun flaske:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juhu, snart ferdig du da:) Lykke til med fødinga. Venter på fødselshistorie vi kan lese med misunnelse:D Er temmelig lei jeg og...

Skrevet

Blir sikkert ikke noe i dag, riene kommer og går... de skal sette meg på drypp i morgen tidlig om ingenting skjer.... slitsomt når det drar ut i tid.. Tok keisersnitt sist gang, så de må være forsiktig med drypp, slik at det ikke blir styrtfødsel. er hjemme en tur nå, fikk dusja og fiksa litt på fasaden. Skal tilbake og få en god sovedose slik at jeg sover godt i natt:) Skeptisk til å sende hjem mannen, men trøster meg med at vi bor bare 15 min. unna..

Når ting går så tregt, så rekker man å grue seg litt :/

Skrevet

Huffda! Ønsker deg masse lykke til. Krysser fingre for at det setter igang av seg selv i løpet av kvelden. Trøsteklem.

Skrevet

Er det lenge siden du begynte med riciniolje da?

Skrevet

Ønsker deg kjempe masse lykke til... Du er så heldig som snart er ferdig...

Skrevet

Masse lykke til! :-) Var det ikke du som hadde skrevet innlegg om de knoklene som knitret? Uansett: Kjempespennende!!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...