Gå til innhold

Formen deres?


astronauten11

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er idag 9+0. Symptomene kommer og går. Litt kvalm av og til, trøttere enn normalt, har ømme bryster og har ganske kort lunte til tider;-).

 

Hvordan har dere det? Hvor langt på vei er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :) Samme som du i grunn, men minus ømme bryster :) veldig kvalm om kveldene :(

 

Er 6+3 i dag og har termin 30 januar :) Har du fortalt det til noen ennå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei =)

jeg er også 9+0 idag.. jeg har ømme bryster og til tider veldig trett.. ellers er jeg i kjemp fin form, men merket i dag når jeg var nødt til å stå opp mye tidligere enn jeg er vant til var jeg i kjempe dårlig form.. men heldigvis slipper jeg å stå opp så tilig til vanlig..

 

kun di nærmeste som vet om det, har tenkt å holde det slik til det er litt mer sikkert.. alt er så spennende =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er formen skikkelig dårlig. Stort sett kvalm hele dagen, dårlig matlyst, og blir kvalmere når jeg spiser for lite (ond sirkel). Og har et utrolig søvnbehov.

 

Var ikke noe særlig kvalm i forrige svangerskap, så dette er veldig nytt for meg. Satser på at det snart går over.

 

Familie og noen gode venninner vet det. Har vært på UL og alt var bra, så jordmor mente at det var stor sjanse for at den lille klarte seg.

 

Termin 7.jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min er helt fin frem til 18, du kan nesten stille klokka etter det. Da blir jeg ganske kvalm. og kl 22 blir jeg alltid sulten. Rart at kroppen skal være så forskjellig fra det vanlige. Er veldig trøtt stort sett hele tiden, og har og ganske dårlig matlyst, men klarer meg så lenge det er litt av gangen flere ganger om dagen.

 

Her er det og familie og nærmeste venner som vet det. Greit å ha noen å prate med hvis det skulle være noe en lurer på :) har bestilt time hos jordmor i dag, men skal ikke før om tre uker! føles så lenge til... termin 22.jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er til tider i ganske dårlig form. 40% sykemeldt. Måtte fortelle det på jobb, eller det vil si, de hadde vel forstått det etter gjentatt oppkast..,.

 

Forige svangerskap kastet jeg opp siste gang i 8.mnd, men håper det gir seg til mere normal tid denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei!

Æ e førstegangsgravid og e 10+2 idag :)

Sia uke 5 så har æ vært råkvalm fra mårran t kveld ( E d fortsatt).. har endelig ikke kasta opp på ei uke no å takk gud for d, for æ e leeeei av å kast opp! :P

Går å e svimmel å e stuuuptrøtt hele tida.. Ømme bryst å ekstremt følsom t tider...

 

Krysse fingran for at d roe sæ etter uke 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp..

 

Jeg er 9+0 i dag. Plages av kvalme,spesielt på ettermiddagen/kvelden, kaster heldigvis ikke opp. Kvalmen ellers på dagen kommer viss jeg stresser. Jobber bare 40 % fortiden.. Eller kommer og går følelsen av at noe strekkes nederst i magen. Brystene er noe ømme.

Nettopp vært på tidlig ultralyd jeg da, så et lite foster på 21 mm fra hode til rumpe, med et hjerte som banket:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

9+5 idag... Jeg har det ganske merkelig om dagen. Den ene dagen er jeg i superdårlig form, den neste har jeg det tipp topp. Jeg har fått en kraftig bihulebetennelse, noe som gjør at jeg sover veldig dårlig pga hodepine. Flere som har det sånn?

 

Ellers er jeg veldig trøtt, til tider kvalm, og sutrer for det minste. (Så to skjæreunger som lekte på plenen igår, og begynte å gråte for det var et så vakkert syn! Haha!)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+0, og veldig kvalm. Har kastet opp i noen dager, og har problemer med å få i meg mat og drikke. Alle lukter er sterke og kvalmende. Trenger mye søvn, er svimmel og har litt ømme pupper. Kjenner at det strekker skikkelig i ligamentbåndene når jeg reiser meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er igrunn i strålende form jeg,men var dårlig rundt uke 6-7. Nå er jeg bare litt trøtt innimellom og sulten da:)

Nesten så jeg lurer på om jeg fremdeles er gravid:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...