Gå til innhold

Trist med snikreklame her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis noen faktisk har kjempegod erfaring med et produkt, og anbefaler det til andre er det kjempefint.

Men, i det siste har det vært flere tråder fra en spesifikk bruker (som driver en nettbutikk) og som tipser om produkter fra sin egen butikk.

Problemet er at innleggene hennes fremstilles som om hun har hatt samme problem, og at "alt løste seg" da hun prøvde xxx eller xxx, som hun fant på sin egen nettbutikk. Dette er jo ikke sant, bare et salgstriks, og jeg synes det er dumt at folk tror de får råd fra andre med samme problem...

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, jeg kan jo ikke si hvilket nick og nettbutikk det gjelder, håper bare folk er litt kritiske til denne typen innlegg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å rapportere til moderator? Det erjo ikke tillatt med salg her inne.

Skrevet

Hvorfor kan du ikke si hvilket nick, eller hvilken nettbutikk? Synes slike fortjener litt negativ reklame, jeg!

Skrevet

Trist?! Det er ikke så trist at jeg gråter liksom. Gjør meg virkelig ingenting :P

Skrevet

Hvordan rapporterer man til moderator da? (ikke så teknisk av meg..) Trodde egentlig ikke det eksisterte noe særlig moderator-tjeneste her jeg...

Trodde ikke man skulle navngi nick / personer spesifikt her inne jeg? Dumt å gjøre det da, samtidig som det er kjedelig for dem som blir "lurt"...

At det er "trist" på linje med sult og død er kanskje feil uttrykk, men jeg synes likevel at det er dårlig gjort...

HI

Skrevet

Du kan gå inn på Support oppe til vendtre her, og så velge Slette/klage på innlegg evt.

Moderator er jo ikke så ofte her, akkurat, men verdt et forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...