Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Både mannen og jeg har faste stillinger, (100%) hvor mange sykt barn dager kan man ta ut? Gjelder det andre regler hvis barnet er kronisk syk?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Om dere har 1 eller 2 barn har dere 10 hver. Om dere har 3 eller flere barn har dere 15 hver.
Gjest ->>- Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Om barnet har kronisk sykdom som gir "markert høyere risiko" for fravær og dette innvilges av NAV, får dere 10 dager ekstra hver. Søkes via fastlegen.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Håper det er andre regler når barnet er kronisk syk? Er under utredning for en umminsvikt sykdom. Nå er jeg fortsatt i perm, men abrnet har vært sykt i snart 10dager i strekk. Skjønner ikke hvordan dette skal gå opp når vi begge begynner å jobbe. takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå