Gå til innhold

Hvordan er det på St.Hanshaugen i Oslo?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

St Hanshaugen er et fint sted. Populært, sentralt og perfekt beliggende mellom øst og vest.

Flott stor park er det også der.

Skrevet

Hyggelig, fint, litt dårlig kollektivtransport.

Skrevet

Flott sted:) virkelig et sted jeg kunne tenke meg å bo.

Skrevet

Bodde der i 7år og trivdes utrolig godt! Beste plassen i Oslo:=)

Skrevet

Har bodd her i drøye 3 år nå, har totalt bodd snart 19 år i oslo, og dette er stedet jeg har trivdes best... Selve St.Hanshaugen-parken bruker vi mye både sommer og vinter, den er veldig barnevennlig med flere lekeplasser, andedam, uterestaurant - og det arrangeres stadig aktiviteter av ymse slag der.

Jeg synes kollektivtilbudet er veldig bra, ellers er det jo bare 10 min gange ned til sentrum.

Stille og rolig bydel, med lite "snusk". Desverre ganske dyrt - skulle ønske jeg hadde råd til å kjøpe leilighet her, men det kan jeg bare glemme....Men kommer nok til å leie her noen år til...

Gangavstand til Bislet Stadion og Bogstadveien på ene siden, og Akerselva og Grunerløkka på andre siden -

Eneste minuset er nok mye trafikkstøy dersom man bor ut mot hovedveiene Ullevålsveien eller Waldemar Tranes gate, men det er mange rolige bakgater....

Du har også endel små-trendye cafeer og restauranter, en av byens få gjenlevende fiskebutikker, og en av byens beste delikatessebutikker - Gutta på Haugen.

Jeg synes denne bydelen har alt, og stortrives sammen med sønnen min på 3!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...