Gjest amandine Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Går fristen for drømmejobben ut på onsdag. Med snarlig tiltredelse. Jeg har jo så lyst til å studere men fy fader jeg hadde kost meg glugg i hjel i den jobben! Og nå som jeg egentlig har bestemt meg for å søke på jobben også, hva i alle dager kan jeg gjøre for å være sikker på å få den? Jeg er jo akkurat den de leter etter! Jeg må visst bønnfalle/trygle/overbevise og be. Har pinadø ligget våken i natt.
Gjest sug lut Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Søk, og du skal finne og få. Snarlig tiltredelse tilsier jo at du rekker å teste jobben før studieåret starter.
Gjest amandine Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Har ikke mulighet til å starte før august, men altså jeg er så perfekt for jobben at det burde ikke være noe problem.. I følge meg selv, selvfølgelig. God tro og store sko så går du på vannet.
Gjest sug lut Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Studier starter neppe før slutten av august tidligst, så i verste fall får du en overlapp mellom en jobb som ikek svarte til forventningene og første semester studier, mens du jobber ut oppsigelsen... Klart du er perfekt. Håper jobben har blonder og gammelt rosemønster og fine ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå