Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som kan hjelper meg til å skrive eksempel på en god jobbsøknad til et kontor?

Grunnen til at jeg har lyst til å jobbe på et kontor er jo på grunn av at det er gunstig arbeidstid, men kan jo ikke akkurat skrive det på en søknad.

Er det noen her som kan hjelper eller gir meg eksempel hva jeg kan skrive?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva anser du som gunstig arbeidstid?

Skrevet

Fra 0800 - 1600 og fri i helgene...

Hilsen HI

Skrevet

De fleste kontorbedriftene tilbyr dessuten fleksitid, med kjernetid mellom 9 og 14.30. Ideelt for dem med småbarn. Og så kan man opparbeide plusstid og seinere avspasere.

Skrevet

Jobbe på et kontor? Det er jo en million ulike jobber som utføres på et kontor da. Hva slags jobb er det du skal søke på?

Det er også veldig mange som jobber "på kontor" som definitivt ikke har 8-16 som arbeidstid, mens det også finnes utrolig mange jobber som ikke foregår på et kontor som har slik arbeidstid..

Skrevet

Er det bare jobbsøknaden du trenger hjelp til, eller vil du at noen av oss skal møte opp på intervjuet også? Hva med å gå på jobb, skal du leie noen, kanskje?

Skrevet

Kan du gir meg eksempel hva jeg kan skrive på en søknad til en stilling som kontormedarbeider?

Har ingen erfaring fra kontor, men jeg vet at jeg har noen av egenskaper som mange av stillingene søker etter.

Hilsen HI

Skrevet

Vanskelig å si noe om hvorfor du vil ha en jobb:) Når jeg ikke vet noe om deg eller jobben mener jeg. Men titt på oppgavene som hører til stillingene du søker. Hvilke høres bra ut? Hvorfor høres de bra ut? Er det fordi du tror du vil gjøre de spesielt bra, fordi du kan lære noe av de, fordi du synes sånne oppgaver er morsomme? Du bør absolutt ikke si at du søker for arbeidstidenes skyld, men heller tenke over detaljene i arbeidsbeskrivelsen og sjekke opp litt forskjellig om bedriften. Kanskje det er noe spesielt fint ved bedriften som gjør at du ønsker å jobbe der?

Skrevet