En Prins + Prinsesse Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 hadde en MA i februar... å har blitt gravid igjen nå... var på en UL forrige torsdag, men da slo ikke hjertet siden jeg bare var 5 uker... skal tilbake nå å ta ny UL... gruer meg litt!! :/ HÅPER et lite hjerte slår i dag altså......
LoveInMyTummy Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Ønsker deg lykke til! Jeg vet hvordan det føles.
En Prins + Prinsesse Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2010 Det gikk såå bra Det lille hjertet slo å jeg er 7 uker på vei )
Feminuch!<3 Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 så koselig:) jeg var på tidlig UL på fredagen og jeg så også ett hjerte banke<3 det var så utrolig godt å se:) Er like langt på vei som deg. klem
En Prins + Prinsesse Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2010 så koselig ja, var det du som er fra kongsberg??
martma Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Gratulerer! Jeg var også på ultralyd i dag og fikk se et lite blinkende hjerte! Utrolig god følelse! Jeg er også akkurat 7 uker i dag!
En Prins + Prinsesse Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2010 så koselig ) morro at det er fler av oss som har sett det lille hjertet, å har termin likt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå