Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 alle synes sin egen unge er søtest... men seriøst, det begynner å bli en dårlig reprise med disse innleggene nå.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Bare vent du, jeg venter på at bildet av jenta mi blir lagt ut der!!!! mohahaha
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 legg gjerne ut bilde av bestemora di om du ønsker det... synes bare det er mongo å be om stemmer her
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Mongo faktisk... Jeg begynner faktisk å bli ganske lei av "vi er lei av lanoungen-innleggene", nå er det faktisk flere av dem her enn innleggene fra de som prøver å kapre stemmer. (Og nei, jeg har ikke mitt barn med i konkurransen)
Cat.68 Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Enda en som ikke har skjønnt at det går an å hoppe over de innleggene man ikke har inntresse for.)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Gratulerer med enda et bidrag til Lano-debatten, som du er så dritt lei....!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 poenget er vel at jeg er så lei av alle disse innleggene om stem på den og den.... Og ja jeg vet at jeg kan drite i å lese de. Men det er vel de færreste her som gidder å stemme på en unge de ikke kjenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå