Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Noen som har noen lure idèr til mat? Skal ha barseltreff i morra
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2010 Jeg tenker litt mer i mat-retningen.. Grønnsaker og dip er godt det,men syns ikke man blir så mett av det. Takk for forslaget
Arb.ledig husmor Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Bak noen rundstykker, og smør dem med ulike pålegg...Gulrotrundstykker e veldig godt og saftig
LivetErEnLek Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Vi brukte også å ha rundstykker /brød med godt pålegg til. Er jo ofte sånn at noen ikke kan spsie alt, enten pga amming eller allergier og da er det greit at folk kan plukke selv. Lagde en salat en gang og da satt halve gjengen og plukket ut ymse grønnsaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå