Gå til innhold

Trenger noen smarte hoder ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen lure idèr til mat? Skal ha barseltreff i morra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Grønnsaker og dip? :)

Skrevet

Jeg tenker litt mer i mat-retningen.. Grønnsaker og dip er godt det,men syns ikke man blir så mett av det. Takk for forslaget :)

Skrevet

Bak noen rundstykker, og smør dem med ulike pålegg...Gulrotrundstykker e veldig godt og saftig :)

Skrevet

Vi brukte også å ha rundstykker /brød med godt pålegg til. Er jo ofte sånn at noen ikke kan spsie alt, enten pga amming eller allergier og da er det greit at folk kan plukke selv. Lagde en salat en gang og da satt halve gjengen og plukket ut ymse grønnsaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...