Gå til innhold

Stelleveske - anbefalinger og erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, nå orker jeg snart ikke denne babyjungelen mer.... Først vogn, så stellebord, så bilsete, babycall osv osv.

Nå er det stellevesken sin tur og jeg kjenner at jeg orker ikke lete mer.

Noen som har noen gode anbefalinger og erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg har kjøpt denne i svart:) den er kjempe romslig og kjempe fin:):) til og med pappen liker den.. det følger med mobillomme, flaskevarmer, smokkelomme, nøkkelknipe osv osv.. masse små rom nedi til for eks middagsglass, avtagbar lomme til våte klær, stellematte og ikkje minst goood plass:) eg bare ELSKER den:)

http://www.lilleprinsen.no/product/453847/Allerhand_Messenger-Bag-MODERN-BASIC-COLLECTION-.html

Skrevet

Vi gjorde det veldig enkelt å bestilte stellevesken som hører til vognen, har ikke fått brukt den ennå men vil tro den er grei ;) (har emmaljunga vogn forresten)

Husker jeg googlet "stelleveske" og fikk opp ganske mange treff på det, utrolig mange nettbutikker som selger det.. Personlig liker jeg og se varen med egne øyne før jeg kjøper den.. hehe

Kjenner jeg er rimelig lei denne babyjungelen selv... Heldigvis er vi ferdige med alt og venter bare på lillegutt i magen! ^^

Lykke til med letingen!

Skrevet

jeg har den samme som venter gutt i juli:) i svart her også, skulle ønske jeg hadde valgt en annen farge men sånn er det nå en gang;o)

Skrevet

Jeg har også allerhand messenger bag som to av de over her.. min er vist sikker forrige modell.. ;)

Men veeeldig fornøyd.. masse kjekke lommer til å organisere alt i så det ikke trenger å bare ligge i en haug oppi en stor lomme. Genial stelleløsning på min også... Bare dra ned glidelåsen og vips så har du et fiks færdig stellebord.. ;) Pappaen var også veldig fornøyd med denne, så vi kommer ikke til å kjøpe ny denne gangen.

Skrevet

Har kjøpt på IKEA. Den er kanskje ikke så vakker i "militærmønster" (sort og hvit), ville foretrekke en helt enkel farve. Til gjengjeld er den billig (betalte 150danske kr, ser den koster 200 i Norge), og så er den så smart når vi er typen mye på farten- for den kan brettes ut og så fungerer innsiden som stellematte, så det er virkelig "alt i et"..

Skrevet

Er det en ting jeg angret på sist var det at jeg kjøpte stelleveske. Denne gangen skal jeg heller kjøpe meg en fin romslig og trendy veske som jeg virkelig har lyst på. Ble så lei av at alt var babybaby. For min del ble en veske en veske, også følte jeg at i stelleveskene var det så veldig mye rom og stasj oppi som jeg aldri brukte som bare tok opp plass....men smaken er som baken.

Men jeg må innrømme at jeg likte den stellevesken som marge simpson ville ha...den var litt fresh.

Lykke til videre i jungelen:)

Skrevet

Jeg å har bestemt meg for å heller investere i en stor Friis Company-veske i skinn:)som ikke er spesielt stelleveske, men som godt kan brukes til det.Og så er de sååå lekre:)

Har en emmaljunga stelleveske fra 2003 som fulgte med vogna dengang, og den er like fin og kan brukes i ny og ned:)

Skrevet

Vi har stellebagen som hører til vår simo kombivogn. Dette er riktig nok den som fulgte med 2007 modellen da vi har den fra første mann så de har kanskje forandret seg litt i fasong osv men vi er kjempefornøyde. Den er svart og har god plass til alt man trenger å ha med.

Lykke til med valg :)

Skrevet

Tuuuuusen takk søte jenter! Om dere aner hvor lettet jeg er for gode anbefalinger.

Den der Allerhand-vesken virker super! Viktig for meg at pappaen også kan like den, så skal derfor ha en unisex-veske.

Jeg liker også å ha sett ting på forhånd, men stoler på gode ord her i fra. Erfaringer er alfa og omega.

Har Easywalker-vogn og ingen butikker har den tilhørende stellevesken inne. Tror også det blir vanskelig å finne noen med erfaring med akkurat den vesken.

Får konsultere med mannen i kveld så kanskje vi rett og slett bare bestiller meg en sånn:)

Smask til dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...