Gå til innhold

What to do, what to do....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en melding av sengekompisen min i går der han skrev at han har lyst til å ha trekant med meg og ei annen jente. Jeg skrev tilbake: så lenge han er min og ikke henne. Deretter så har jeg ikke hørt noen ting etterpå. Har jeg skremt han bort nå???

F... det irriterer meg at jeg skal få melding av han. Klarer ikke og konsentrerer meg om lesing og jeg som skal ha eksamen i morgen.

Pleas, er det noen der ute som kan gir meg råd????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du virklig dette???

Skrevet

"Han er min og ikke henne"

Ikke rart han ikke svarer, for hva skulle det bety?

Skrevet

Har alltid drømt å ha trekant med ei jente, men problemet er at jeg har begynt å få følelse for han som er min sengekompis. Det jeg er redd for er at han skal falle for henne.

Huff, hadde jeg ikke hatt noen følelse for han så hadde det ikke vært noen problem...Irritererer meg grenseløs at jeg skal ha følelse for han..

kanskje jeg bare skal kutte han ut og heller finner en ny???

Skrevet

åååh jeg har og en sengekompis.. men liker han veldig godt og tror han liker eg også for han kommer av og til og sover her uten å ha sex også.. og så er han kjempesnill og god mot datteren min... så jeg er jo ute etter et forhold.. men vet han blir skremt bort hvis jeg sier en liten ting feil som kan tyde på at jeg vil noe mer seriøst hehehe...

det skal ørlite til for at mannfolk føler at du prøver å kontrollere han... hvis jeg hadde fått den meldingen hadde jeg ikke svart.. så kunne han heller spurt igjen neste gang vi traff hverandre så hadde han sett at jeg hadde svar med en spøkefull undertone ;)

MEN nå har du jo allerede svart de mannfolka tolker ting på HELT andre mpter enn oss... kan nok ikke gjøre annet enn å IKKE ta kontakt mer før han tar kontakt, spill KOSTBAR og hvis du treffer han tilfeldig andre plasser , ikke oppsøk han. bare vær utrolig sjarmerende uten at det er miningen at han skal se deg ,) hvis du forstår... ser jeg skriver tullete men jeg har en baby hengende over meg ås må bare bli ferdig ;)

Skrevet

Au da... har han valgt ut hvem hun skal være også eller vil han at dere skal finne ei sammen?

Vil du dette selv da? Og hvis du vil det, er det fordi du faktisk tenner på tanken eller er det for å tilfredsstille ham som du begynner å få følelser for? Hvis det er det siste vil jeg absolutt fraråde deg å gå med på det uansett.

Skrevet

Takk for svaret:) Nei, jeg skal ikke ta kontakt med han før han tar kontakt igjen... Har nå igjen slettet alle meldingene og alle anropene hans for millioner av ganger. Ikke har jeg hans tlf.nr på telefonen heller. Får bare later som at han ikke finns og at alt bare er en drøm...

Vel, hvis han er interessert så får han ta kontakt, ikke sant?

Akkurat nå så forbanner jeg alle menn som forstyrrer meg under lesingen, og nå går sikkert eksamen i dass og jeg må fortsette å gå på Nav penger til jeg blir gammel og grå. Faen, som jeg hater menn og meg selv akkurat nå...

Skrevet

Jeg tenner faktisk tanken på å ha sex med ei jente, og jeg er ikke lesbisk. Problemet er at jeg kan ikke ha trekant med en mann som jeg liker for jeg er redd for å bli dumpet.

Ja, ja, det for gå som det går....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...