utflyttet stavanger dame Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 sov sinnsykt dårlig inatt, låg bare å og vrei meg frem og tilbake(noe som gjorde vondt) drømte at lillgutt kom om en ukes til, er bare fulgått 31 uker nå. og de fikk ikke liv i han, måtte full fart ut i kuvøse og der låg jeg uten å få vite noe i mangen timer. Våknet med bankende hjerte og helt gåen da. Satser på at det bare er hormonene som spiller meg et puss her. småkvalm nå, men kommer seg utover dager håper jeg. Ha en fin dag dere andre med kulemager denne sommeren
Pixie Power Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Det er ikke uvanlig med mye rare drømmer i svangerskapet. Jeg drømte veldig mye rart de første ukene, og nå mot slutten har jeg begynt å drømme om den lille. Heldigvis ikke mareritt, mest usaklige drømmer. I natt drømte jeg at vi så hele ansiktet gjennom huden på magen fordi babyen presset ansiktet utover, hehe. Litt creepy, men vi var sååå fascinert i drømmen, hehe. Mange sliter med sønløshet i siste timester, er også en helt vanlig greie. Selv har jeg sovet dårlig hele veien, veldig oppstykket søvn og aldri helt uthvilt. Men det er utrolig hva man klarer når man vet at det går over en gang :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå