Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Her er det sikkert mange damer som har festet isofixbase i bilen sin og som kan dette:) Jeg har nettopp forsøkt å feste mitt første..Jeg har fulgt alle anvisninger til punkt og prikke. Basen lar seg ikke rikke fremover/bakover eller til sidene, men jeg føler at beinet ned til gulvet er litt lealaust. Skal det være sånn eller har jeg gjort noe feil..? Høygravid og ubevegelig som jeg er har jeg nå underholdt naboene med denne baksing og banning i baksetet halve morningen:) Er det ikke riktig nå kjøper jeg busskort...;P
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Er det ikke fargeindikator på støttebeinet som viser at det står riktig da? Hvilken base er det snakk om forresten?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Jeg tror det er riktig at benet skal være litt lealøst, for det må være litt friksjon i setet hvis kollisjon... Du får evt. ringe butikken så får du et sikkert svar.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Joda, den er grønn på de 3 stedene den skal være det, men trodde den skulle være helt stødig...? Det er maxicozy pebbles eller noe lignende.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Du finner installasjonsveiledning på www.maxicosi.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå