Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Har ei datter som ikke lenger vil ha pupp, det skal mye til før jeg får henne til å ta noen slurker bare, og hun liker absolutt ikke mme, har prøvd flere typer.. Så lurer jeg på, siden det er 14 dager til hun har bursdag om det går an å begynne litt med kumelk nå? eller er de 14 dagene veldig viktige? Jeg øsnker jo at hun skal få i seg nok melk og begynner å bli litt bekymra over dette.. Hun har fått ost på brødskiva, yoghurt har hun spist siden 10 mnd, og må innrømme at hun har fått smakt bittelitt på is. og hun har ikke reagert på dette iallefall Hva synes dere jeg burde gjøre? Får ikke tak i helsestasjonen heller, lurer på om de og har streik?
♥min♥lille♥prinsesse♥ Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Du kan gi henne vanlig melk nå Så lenge hun ikke reagerer på yoghurt, er det ingen fare!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2010 okey får prøve meg fem litt med vanlig melk, det er Helmelk man skal gi ikkesannt? takk forresten
♥min♥lille♥prinsesse♥ Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Da jenta vår begynte med melk, sa helsesøster at vi skulle gi henne den melken vi drikker selv, og det er ekstra lett. Så lenge hun spiser yoghurt, får hun i seg de næringsstoffene hun trenger. Her tok det litt tid før hun likte vanlig melk noe særlig, men hun trengte bare litt tid til å venne seg til det. Nå er hun snart 1,5 år og ELSKER melk!! Hun fikk MME helt fra fødselen av, da,så hun var jo vant til det, og når jeg da skulle venne henne til vanlig melk, blandet jeg det med MME en periode...Lykke til:)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2010 okey, takk for hjelpen
Arb.ledig husmor Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Jenta mi på 10,5mnd fikk lettmelk til frokost i dag, og det satte ho pris på . Fikk det for første gang i dag, og ho har kun fått mme frem t ho va ca 9mnd.. Da ville ho ikkje ha mer... H-melk tror eg man ikkje ska gi barna lengre (eller e ikkje d de anbefale iallfall)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå