verdens heldigste mamma Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Tenkte å kjøpe enten i tre (bord og benker som henger sammen) eller plastrotting. Noen som har kjøpt det nylig og kan fortelle meg hvor?
Piipii Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Vi kjøpte en kjempe fin benk, med bord som satt fast på maxbo i fjor:)
verdens heldigste mamma Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2010 Takk, skal prøve det. Kjøpte noen fine stoler på Europris i fjor (som jeg ga bort i gave) i gråsvart kunstrotting. Burde ha kjøpt til oss også da!
Gjest datatyven Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Kjøpte et slikt picknik bord til ungene fra ikea. 300,- for bord og benk som hang sammen. Var temmeilg fint synest jeg :-)
* 5 om dagen * Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 mannen her i huset laget selv, er kjempefint og veldig solid :-) det er bord med en benk på hver side,som sitter fast.
* 5 om dagen * Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 og med dette svaret¨så mente jeg at en kan lage det selv også, om en har litt matrialer og en sag.( + en mann som kan lage det) ellers er det å få tak i rundt forbi der de selger hagemøbler.
rima Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Jeg kjøpte på Felleskjøpet - sånn "rasteplass-benk" der seter og bord er sammen. Tror den kostet 299 eller 399.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå