Gå til innhold

Inspirert: den verste plassen å bo i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jo lenger øst, desto verre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grønland er jævlig.

Skrevet

Nei, på ingen måte. Nok av helt ålreite boområder både langt øst og sør i byen.

Om jeg ser bort fra mine preferanser i forhold til sentrumsnærhet og slikt, tror jeg det stedet jeg helst ville unngått er type Furuset sentrum. Mens nedre Lindeberg noen hundre meter derfra igjen er et helt ålreit område. Små marginer, med andre ord.

Skrevet

Jeg synes Carl Berner må være det værste stedet. Et usjarmerende trafikkhøl. Ville mye heller bodd på Grønland.

Ellers er det noen kjipe drabantbyer på Oslo Øst.

Skrevet

Jeg liker ikke Grønland, men liker for eksempel ikke Holmenkollen heller, jeg bodde der en liten stund, men fy for noen klyser der oppe! Nydelig sted, men kvalme folk

Skrevet

Hehehe...hva er det med meg i dag, jeg ler høylytt av dere

Skrevet

Hele Oslo er jævlig.

Skrevet

Næhei, det er koselig på Ullern:) alle andre steder er selvfølgelig møkk.

Skrevet

Nedre del av Grünerløkka, Helsfyr/Ensjø, deler av Tøyen/Gamle Oslo. Mange elendige leiligheter, mye kriminalitet og bråk.

Skrevet

grønland, tøyen, Stovner, Holmlia

Skrevet

Nå er jeg ikke så mye i Oslo på kvelds- og nattestid, men jeg føler meg bestandig trygg på Grønland.

Skrevet

Hele oslo..ja hele østlandet generelt. huff....

Skrevet

Vest for Majorstua. For mye penger, for lite perspektiv.

Skrevet

Å forkaste hele østlandet i et åndedrag synes jeg er litt sneversynt - utrolig mange vakre og trivelige plasser på østlandet. Av de plassene jeg har bodd i Oslo trivdes jeg best på grunerløkka og Tøyen, minst på Tåsen/ Berg.

Skrevet

Holmlia! Jeg har ikke bodd der, men jeg har jobba på senteret der og har sett mye rart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...