Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 legen sa jeg skulle få mens rett etter den var fjernet. nå har det gått 3 dager og ingen antydning til mens. jeg mistenkte at jeg var gravid før spiralen ble tatt ut, tok test hos legen , som var negativ, men det var 6 dager før TR så var vel ikkke annet å vente enn at den var neg. funderer fælt på om jeg er gravid.... vet jeg kan gå å kjøpe en test, men vil høre om noen har erfaringer om dette..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har hatt kobberspiral 4 ganger. Mensen har kommet til vanlig tid etterpå.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Når hadde du mens sist da, og hvor lang syklus har du? Kobberspiralen påvirker jo vanligvis ikke menssyklusen så du skal få mens til vanlig tid enten den er i eller tatt ut.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Du sier at det var 6 dager til mensen da du var hos legen og tok ut spiralen og at det er 3 dager siden du var hos legen. Da er det jo enda 3 dager til du kan vente mensen nå da...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Jeg ble nok noe forvirret med at mens skulle komme rett etter fjerningen, trodde legen mente samme dag. det stemmer at kobberspiral gir normal syklus, regner med at jeg får mens som normalt da, om noen dager:) HI
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Han mente kanskje at det kunne komme en blødning rett etter? For det kan man få når spiralen fjernes, men selve mensen kommer når den skal i følge din syklus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå