Carina har to små gull Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 har det hjulpet? Nå har jeg tatt sink siden el etter at jeg leste i en tråd her inne om at dere tok det mot spotting. Jeg er 7 dpo idag, men kjenner kroppen min godt og kjenner at tanta ligger å lurer. Forventer å begynne å blø onsdag, altså 9 dpo....
Babyønske �� Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Ikke for å ødelegge optimismen din, men hvis man har hormonproblemer og sliter med bla spotting pga det, må man nok dessverre regne med litt mer enn en liten uke for å få effekt av f eks sink. Som oftest bør man beregne ca 3 mnd før man ser full virkning. Jeg har heller ikke vært borti at sink skal hjelpe mot spotting. Men vet at Pyridoksin(vit B6) skal hjelpe mot det. Jeg tok det og Vitex når jeg slet med spotting og korte lutealfaser. Jeg opplevde gradvis bedring de siste 3 mnd før jeg ble gravid.
Carina har to små gull Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2010 Takker for svar Vi har pause mnd og prøver i tillegg akupunktur for å få skikk på kroppen. Blir nok kanskje til å ha pause til over sommeren. Hormonprøver tok jeg forrige mnd og de var helt normale. Men sjønner at sinken må få virke litt lengre enn 2 uker. Vet at flere akupunktører anbefaler sink mot spotting. Får bare vente å se Mulig at jeg trenger noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå