Gå til innhold

Ang retrokjoler....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som vet om noen nettbutikker eller lign. Som selger polke dot kjoler? Eller kjoler i grease stil?

Evt sider med bilder ol er også til stor hjelp.

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://daddyos.com/

Kjempeflott service og gode mål av kjolene. Jeg fikk perfekt størrelse på min kjole. Kosta jo litt ekstra siden de sender fra USA, men det er den fineste kjolen jeg har :)

Skrevet

Åh, så meg også ut et par kjoler på den sida, Rampongi! Hvordan var de på str? Hva bruker du til vanlig og hva måtte du ha slags str der? Jeg er slank, men har litt muskler over rygg/skuldre + pupper, så vet ikke om S holder?

Skrevet

Kjolen er faktisk e x-large og den er ikke stor og det er heller ikke jeg;

165 og 65 kg sånn cirka..

Bruk målene som står på siden der kjolen er og mål deg selv. Min satt som sagt som støpt på. Kjempefin :) Min ligger ikke ut lengre, men det er et år siden jeg kjøpte den, så det e vel ikke så rart.

Lykke til i polkadott-letingen!

Skrevet

Så veldig små på str, altså? Hmmm, da skipper jeg å bestille ihvertfall, orker ikke enda flere bomkjøp nå, hehe. Er ikke så polkadot av meg, men de hadde noen fine ensfarga der, var så herlig fasong på de.

Får evt ta frem målebånd, men er litt annerledes i kroppen enn vanlig siden jeg nylig gikk gravid, så bør vel vente til de ekstra kg er helt vekk og jeg har fått trent meg opp litt igjen:-) Tusen takk for hjelpa!

Og sorry til HI at jeg kuppa tråden litt, men nå fikk jo du også litt god info da:-)

Skrevet

hehe, jeg blanda deg med HI..

jaja, jo kjolene er som sagt fine, men små i størrelsen ja og værsegod du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...